Tallista löytyy myös 1996 mallin tonnari jolla ajettu 140.000
9000 CSE 2,3 Turbojubilee-97 HINTA?
9000 CSE 2,3 Turbojubilee-97 HINTA?
Mitähän kannattais vielä maksaa?Uutena tuotu ruotsista,samalla omistajalla koko ajan ja huollot merkkiliikkeessä ja auto on sairaan hyvin pidetty.
Kilometrit 160.000.Takapenkillä ei ole istuttu koskaan.Kilometrejä ei enään kerry koska ukko on jo ollut eläkkeellä pitemmän aikaa.
Tallista löytyy myös 1996 mallin tonnari jolla ajettu 140.000
ja tämä oli vaimonsa käytössä helmikuuhun asti jolloin hän kuoli.Ymmärrettävistä syistä toinen myynnissä!
Tallista löytyy myös 1996 mallin tonnari jolla ajettu 140.000
9-5 Aero 2004 900 1997(pojalla)Zundapp 1959(kunnostusprojekti)
900 1993 Classic(talviauto) 900 Cabriolet V6 1995
900 1993 Classic(talviauto) 900 Cabriolet V6 1995
-
Tasapaino akseli
- "Hölösuu"
- Viestit: 1172
- Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 18:54
- Paikkakunta: Vieremä
Jos auto on loisto kuntoinen niin tuo hinta on jo halpa.. Elikäs noilla nurkin niiden hinta varmaankin pyörii.. Nettiautossa on myytävänä 11900euroon samanmoinen tuontivärkki..Kurko kirjoitti:Jos ton 10k€ saa niin ole tyytyväinen.
(Kaikkihan nuo uudemmat on Ruotsista tuotu).
#2807#
EX Saabit 9000 2.0t-93 2.3T-97
Saab 9-3 1.8t SC-06
EX Saabit 9000 2.0t-93 2.3T-97
Saab 9-3 1.8t SC-06
No tosta omasta merkkihuolletusta suomiversiosta maksoin 2V sitten karvan päälle 8k€ (toki käteisellä, kun muu ei vanhalle patulle kelvannut).
Vaan olihan tossa jo 2V sitten mittarissa jo lähes 250t.
Eli, ainakaan itse en yli kymppiä enempää maksaisi, toki eihän tuo munkaan jubi aivan samaan hintaan nyt lähtisi, mitä se maksoi 2V sitten.
Ja auton hintahan on myyjän ja ostajan välinen asia, pääasia, jotta molemmat on tyytyväisiä.
Toki tuo mun ei ole edes myytävänä.
Vaan olihan tossa jo 2V sitten mittarissa jo lähes 250t.
Eli, ainakaan itse en yli kymppiä enempää maksaisi, toki eihän tuo munkaan jubi aivan samaan hintaan nyt lähtisi, mitä se maksoi 2V sitten.
Ja auton hintahan on myyjän ja ostajan välinen asia, pääasia, jotta molemmat on tyytyväisiä.
Toki tuo mun ei ole edes myytävänä.
-
dieselmies
- "Aero"
- Viestit: 458
- Liittynyt: Ti Elo 12, 2003 07:41
- Paikkakunta: Halikko
-
V.J.S
- "Hölösuu"
- Viestit: 8104
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Niin siis uutena Ruotsista tuotu, eli on jo Suomen rekisterissä? Jos tuo kertomasi historia pitää paikkansa, siinä tapauksessa 10k€ on halpa hinta. Kannatta silti tiedostaa tulossa olevat rempat:
-ilmastointi tod.näk. vähän käytetty
vaatinee toimenpiteitä lähiaikoina, jos edes toimii tällä hetkellä (varaa n. 120...1000€)
-2,3litrasen perushuolto tiedossa n. 50tkm:n sisään
tasapainoakselin ketju fidduun, jakopään tsekkaus, kytkin vaihtoon, samoin mahd. kansipahvi asiaan liittyvine hilppeineen. (itse tehden. 300-400€ osiin, 1000-3000€ teetettynä[PCS vs. LänsiAuto])
-alustan puslat (lähinnä etutukivarren takapusla, itse tehden n.100€ osiin, teetettynä ehkä 300€)
-lisäksi uusimista saattaa lähiaikoina kaivata akku ja DI-kasetti (n 250-300€).
-laskettaneen vielä mukaan "ihan vaan pieni" kulkupuolen piristys, joka tulee kuvioihin ennemmin kuin myöhemmin (alkaa stage 1:stä ~muuatmia satasia ja päättyy kaiken irtorahan syytämiseen alkaen potusta stage XX softaan, isompiin suuttimiin, performance jarruihin jnejne).
Siinä hieman pohdittavaa 
-ilmastointi tod.näk. vähän käytetty
-2,3litrasen perushuolto tiedossa n. 50tkm:n sisään
-alustan puslat (lähinnä etutukivarren takapusla, itse tehden n.100€ osiin, teetettynä ehkä 300€)
-lisäksi uusimista saattaa lähiaikoina kaivata akku ja DI-kasetti (n 250-300€).
-laskettaneen vielä mukaan "ihan vaan pieni" kulkupuolen piristys, joka tulee kuvioihin ennemmin kuin myöhemmin (alkaa stage 1:stä ~muuatmia satasia ja päättyy kaiken irtorahan syytämiseen alkaen potusta stage XX softaan, isompiin suuttimiin, performance jarruihin jnejne).
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Lieneekö tota nettiauton vastaavaa hieman kolhittu oikeaan kylkeen, ja onkohan korjaus tehty asianmukaisesti, kun ei edes oikeaa listaa ole löytynyt etuoveen eikä etulokasuojaan. muutenhan tuo näyttää 10t autolta.
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.ph ... search=Hae
Sori tuli hiukan pitkä linkki.
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.ph ... search=Hae
Sori tuli hiukan pitkä linkki.
-
Tasapaino akseli
- "Hölösuu"
- Viestit: 1172
- Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 18:54
- Paikkakunta: Vieremä
Ei kaiten kysytty mitä mikäkin maksaa vaan sitä et mitä kannattais autosta maksaa.. jos noita mahdollisia vikoja aattelee pitäis asianomaisen myyjän olla valmis tarjoamaan kohtuullinen korvaus auton pois viennistä..V.J.S kirjoitti:Niin siis uutena Ruotsista tuotu, eli on jo Suomen rekisterissä? Jos tuo kertomasi historia pitää paikkansa, siinä tapauksessa 10k€ on halpa hinta. Kannatta silti tiedostaa tulossa olevat rempat:
-ilmastointi tod.näk. vähän käytettyvaatinee toimenpiteitä lähiaikoina, jos edes toimii tällä hetkellä (varaa n. 120...1000€)
-2,3litrasen perushuolto tiedossa n. 50tkm:n sisääntasapainoakselin ketju fidduun, jakopään tsekkaus, kytkin vaihtoon, samoin mahd. kansipahvi asiaan liittyvine hilppeineen. (itse tehden. 300-400€ osiin, 1000-3000€ teetettynä[PCS vs. LänsiAuto])
-alustan puslat (lähinnä etutukivarren takapusla, itse tehden n.100€ osiin, teetettynä ehkä 300€)
-lisäksi uusimista saattaa lähiaikoina kaivata akku ja DI-kasetti (n 250-300€).
-laskettaneen vielä mukaan "ihan vaan pieni" kulkupuolen piristys, joka tulee kuvioihin ennemmin kuin myöhemmin (alkaa stage 1:stä ~muuatmia satasia ja päättyy kaiken irtorahan syytämiseen alkaen potusta stage XX softaan, isompiin suuttimiin, performance jarruihin jnejne).Siinä hieman pohdittavaa
#2807#
EX Saabit 9000 2.0t-93 2.3T-97
Saab 9-3 1.8t SC-06
EX Saabit 9000 2.0t-93 2.3T-97
Saab 9-3 1.8t SC-06
Menee kyllä foorumin lukeminen rasittavaksi sivusuunnassa scrollaamiseksi noiden pitkien linkkien takia.
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=638765
Sen nettiauton linkin voi katkaista tuosta id_car=numerosarjan jälkeen.
Muihin pitkiin linkkeihin suosittelen käytettäväksi joko http://lyhytlinkki.net/ tai http://tinyurl.com/ palveluja.
Tai sitten näitä foorumisoftan tarjoamia url-tageja.
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=638765
Sen nettiauton linkin voi katkaista tuosta id_car=numerosarjan jälkeen.
Muihin pitkiin linkkeihin suosittelen käytettäväksi joko http://lyhytlinkki.net/ tai http://tinyurl.com/ palveluja.
Tai sitten näitä foorumisoftan tarjoamia url-tageja.
Koodi: Valitse kaikki
[url=http://www.pitkä.osoite.tähän.com]LINKKI[/url]Osta aina halvinta. Se tulee kalliiksi ja kallis on laadukasta.
#2222 Saab 9000 CSE 2.0T '96
Saab 9⁵ 2.3t '00
#2222 Saab 9000 CSE 2.0T '96
Saab 9⁵ 2.3t '00
Tuo VJS:n lista on tuommoinen perus-pessimistinen lista. Noista vioista ei välttämättä yksikään osu seuraavaan 100tkm.
Autot on autoja, jos meinaa että kaikki paikat kuitenkin hajoo, kannattaa ostaa polkupyörä
Itse pitäisin tuota 10k€ vielä kohtuullisena hintana Jubileesta. Jos välttämättä haluaisin tuon auton, ja "karma" auton kanssa kohtaisi muutenkin, voisin laittaa vielä pari k€:tä päällekkin.
Autot on autoja, jos meinaa että kaikki paikat kuitenkin hajoo, kannattaa ostaa polkupyörä
Itse pitäisin tuota 10k€ vielä kohtuullisena hintana Jubileesta. Jos välttämättä haluaisin tuon auton, ja "karma" auton kanssa kohtaisi muutenkin, voisin laittaa vielä pari k€:tä päällekkin.
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
Re: 9000 CSE 2,3 Turbojubilee-97 HINTA?
Sen verran kun on varaa. Käytettyjen kanssa pitää aina varautua yllätyksiin, mutta jos jonkun tietyn auton haluaa, niin väliäkö tuolla mitä se maksaa?vilpie kirjoitti:Mitähän kannattais vielä maksaa?