9000 CSE 2,3 Turbojubilee-97 HINTA?

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
vilpie
"Turbo"
Viestit: 236
Liittynyt: Ma Syys 26, 2005 16:15
Paikkakunta: Pori

9000 CSE 2,3 Turbojubilee-97 HINTA?

Viesti Kirjoittaja vilpie »

Mitähän kannattais vielä maksaa?Uutena tuotu ruotsista,samalla omistajalla koko ajan ja huollot merkkiliikkeessä ja auto on sairaan hyvin pidetty. :D Kilometrit 160.000.Takapenkillä ei ole istuttu koskaan.Kilometrejä ei enään kerry koska ukko on jo ollut eläkkeellä pitemmän aikaa.
Tallista löytyy myös 1996 mallin tonnari jolla ajettu 140.000 :roll: ja tämä oli vaimonsa käytössä helmikuuhun asti jolloin hän kuoli.Ymmärrettävistä syistä toinen myynnissä!
9-5 Aero 2004 900 1997(pojalla)Zundapp 1959(kunnostusprojekti)
900 1993 Classic(talviauto) 900 Cabriolet V6 1995
Kurko
"Hölösuu"
Viestit: 2013
Liittynyt: Pe Tammi 28, 2005 18:35

Viesti Kirjoittaja Kurko »

Jos ton 10k€ saa niin ole tyytyväinen.
(Kaikkihan nuo uudemmat on Ruotsista tuotu).
Tasapaino akseli
"Hölösuu"
Viestit: 1172
Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 18:54
Paikkakunta: Vieremä

Viesti Kirjoittaja Tasapaino akseli »

Kurko kirjoitti:Jos ton 10k€ saa niin ole tyytyväinen.
(Kaikkihan nuo uudemmat on Ruotsista tuotu).
Jos auto on loisto kuntoinen niin tuo hinta on jo halpa.. Elikäs noilla nurkin niiden hinta varmaankin pyörii.. Nettiautossa on myytävänä 11900euroon samanmoinen tuontivärkki..
#2807#
EX Saabit 9000 2.0t-93 2.3T-97
Saab 9-3 1.8t SC-06
Kurko
"Hölösuu"
Viestit: 2013
Liittynyt: Pe Tammi 28, 2005 18:35

Viesti Kirjoittaja Kurko »

No tosta omasta merkkihuolletusta suomiversiosta maksoin 2V sitten karvan päälle 8k€ (toki käteisellä, kun muu ei vanhalle patulle kelvannut). :?
Vaan olihan tossa jo 2V sitten mittarissa jo lähes 250t. :?
Eli, ainakaan itse en yli kymppiä enempää maksaisi, toki eihän tuo munkaan jubi aivan samaan hintaan nyt lähtisi, mitä se maksoi 2V sitten.
Ja auton hintahan on myyjän ja ostajan välinen asia, pääasia, jotta molemmat on tyytyväisiä. :)

Toki tuo mun ei ole edes myytävänä. :)
dieselmies
"Aero"
Viestit: 458
Liittynyt: Ti Elo 12, 2003 07:41
Paikkakunta: Halikko

Viesti Kirjoittaja dieselmies »

Ite maksoin 1.5v sitten vastaavasta 89000km ajetusta 15k€ 8). Nyt mittarissa 127000km
T5 ja T7 ohjelmointivehkeet sekä Tech 2 Turussa, #1629, 0504821897 wa
V.J.S
"Hölösuu"
Viestit: 8101
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

Niin siis uutena Ruotsista tuotu, eli on jo Suomen rekisterissä? Jos tuo kertomasi historia pitää paikkansa, siinä tapauksessa 10k€ on halpa hinta. Kannatta silti tiedostaa tulossa olevat rempat:
-ilmastointi tod.näk. vähän käytetty :arrow: vaatinee toimenpiteitä lähiaikoina, jos edes toimii tällä hetkellä (varaa n. 120...1000€)
-2,3litrasen perushuolto tiedossa n. 50tkm:n sisään :arrow: tasapainoakselin ketju fidduun, jakopään tsekkaus, kytkin vaihtoon, samoin mahd. kansipahvi asiaan liittyvine hilppeineen. (itse tehden. 300-400€ osiin, 1000-3000€ teetettynä[PCS vs. LänsiAuto])
-alustan puslat (lähinnä etutukivarren takapusla, itse tehden n.100€ osiin, teetettynä ehkä 300€)
-lisäksi uusimista saattaa lähiaikoina kaivata akku ja DI-kasetti (n 250-300€).
-laskettaneen vielä mukaan "ihan vaan pieni" kulkupuolen piristys, joka tulee kuvioihin ennemmin kuin myöhemmin (alkaa stage 1:stä ~muuatmia satasia ja päättyy kaiken irtorahan syytämiseen alkaen potusta stage XX softaan, isompiin suuttimiin, performance jarruihin jnejne). :) Siinä hieman pohdittavaa :wink:
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Kurko
"Hölösuu"
Viestit: 2013
Liittynyt: Pe Tammi 28, 2005 18:35

Viesti Kirjoittaja Kurko »

Lieneekö tota nettiauton vastaavaa hieman kolhittu oikeaan kylkeen, ja onkohan korjaus tehty asianmukaisesti, kun ei edes oikeaa listaa ole löytynyt etuoveen eikä etulokasuojaan. muutenhan tuo näyttää 10t autolta.
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.ph ... search=Hae
Sori tuli hiukan pitkä linkki. :oops:
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Harjotellaanko sen lyhentämistä?

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Tasapaino akseli
"Hölösuu"
Viestit: 1172
Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 18:54
Paikkakunta: Vieremä

Viesti Kirjoittaja Tasapaino akseli »

V.J.S kirjoitti:Niin siis uutena Ruotsista tuotu, eli on jo Suomen rekisterissä? Jos tuo kertomasi historia pitää paikkansa, siinä tapauksessa 10k€ on halpa hinta. Kannatta silti tiedostaa tulossa olevat rempat:
-ilmastointi tod.näk. vähän käytetty :arrow: vaatinee toimenpiteitä lähiaikoina, jos edes toimii tällä hetkellä (varaa n. 120...1000€)
-2,3litrasen perushuolto tiedossa n. 50tkm:n sisään :arrow: tasapainoakselin ketju fidduun, jakopään tsekkaus, kytkin vaihtoon, samoin mahd. kansipahvi asiaan liittyvine hilppeineen. (itse tehden. 300-400€ osiin, 1000-3000€ teetettynä[PCS vs. LänsiAuto])
-alustan puslat (lähinnä etutukivarren takapusla, itse tehden n.100€ osiin, teetettynä ehkä 300€)
-lisäksi uusimista saattaa lähiaikoina kaivata akku ja DI-kasetti (n 250-300€).
-laskettaneen vielä mukaan "ihan vaan pieni" kulkupuolen piristys, joka tulee kuvioihin ennemmin kuin myöhemmin (alkaa stage 1:stä ~muuatmia satasia ja päättyy kaiken irtorahan syytämiseen alkaen potusta stage XX softaan, isompiin suuttimiin, performance jarruihin jnejne). :) Siinä hieman pohdittavaa :wink:
Ei kaiten kysytty mitä mikäkin maksaa vaan sitä et mitä kannattais autosta maksaa.. jos noita mahdollisia vikoja aattelee pitäis asianomaisen myyjän olla valmis tarjoamaan kohtuullinen korvaus auton pois viennistä.. :wink:
#2807#
EX Saabit 9000 2.0t-93 2.3T-97
Saab 9-3 1.8t SC-06
Defeat
"Hirsch"
Viestit: 729
Liittynyt: Ti Elo 17, 2004 15:14
Paikkakunta: Oulainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Defeat »

Menee kyllä foorumin lukeminen rasittavaksi sivusuunnassa scrollaamiseksi noiden pitkien linkkien takia.

http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=638765
Sen nettiauton linkin voi katkaista tuosta id_car=numerosarjan jälkeen.
Muihin pitkiin linkkeihin suosittelen käytettäväksi joko http://lyhytlinkki.net/ tai http://tinyurl.com/ palveluja.

Tai sitten näitä foorumisoftan tarjoamia url-tageja.

Koodi: Valitse kaikki

[url=http://www.pitkä.osoite.tähän.com]LINKKI[/url]
Osta aina halvinta. Se tulee kalliiksi ja kallis on laadukasta.

#2222 Saab 9000 CSE 2.0T '96
           Saab 9⁵ 2.3t '00
MacTurbo
"Hölösuu"
Viestit: 3125
Liittynyt: Ke Elo 04, 2004 04:18
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja MacTurbo »

Tuo VJS:n lista on tuommoinen perus-pessimistinen lista. Noista vioista ei välttämättä yksikään osu seuraavaan 100tkm.
Autot on autoja, jos meinaa että kaikki paikat kuitenkin hajoo, kannattaa ostaa polkupyörä :lol:
Itse pitäisin tuota 10k€ vielä kohtuullisena hintana Jubileesta. Jos välttämättä haluaisin tuon auton, ja "karma" auton kanssa kohtaisi muutenkin, voisin laittaa vielä pari k€:tä päällekkin.
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
karg
"Hölösuu"
Viestit: 3835
Liittynyt: La Touko 10, 2003 06:57
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Re: 9000 CSE 2,3 Turbojubilee-97 HINTA?

Viesti Kirjoittaja karg »

vilpie kirjoitti:Mitähän kannattais vielä maksaa?
Sen verran kun on varaa. Käytettyjen kanssa pitää aina varautua yllätyksiin, mutta jos jonkun tietyn auton haluaa, niin väliäkö tuolla mitä se maksaa? 8)
Vastaa Viestiin