
Tallista löytyy myös 1996 mallin tonnari jolla ajettu 140.000

Jos auto on loisto kuntoinen niin tuo hinta on jo halpa.. Elikäs noilla nurkin niiden hinta varmaankin pyörii.. Nettiautossa on myytävänä 11900euroon samanmoinen tuontivärkki..Kurko kirjoitti:Jos ton 10k€ saa niin ole tyytyväinen.
(Kaikkihan nuo uudemmat on Ruotsista tuotu).
Ei kaiten kysytty mitä mikäkin maksaa vaan sitä et mitä kannattais autosta maksaa.. jos noita mahdollisia vikoja aattelee pitäis asianomaisen myyjän olla valmis tarjoamaan kohtuullinen korvaus auton pois viennistä..V.J.S kirjoitti:Niin siis uutena Ruotsista tuotu, eli on jo Suomen rekisterissä? Jos tuo kertomasi historia pitää paikkansa, siinä tapauksessa 10k€ on halpa hinta. Kannatta silti tiedostaa tulossa olevat rempat:
-ilmastointi tod.näk. vähän käytettyvaatinee toimenpiteitä lähiaikoina, jos edes toimii tällä hetkellä (varaa n. 120...1000€)
-2,3litrasen perushuolto tiedossa n. 50tkm:n sisääntasapainoakselin ketju fidduun, jakopään tsekkaus, kytkin vaihtoon, samoin mahd. kansipahvi asiaan liittyvine hilppeineen. (itse tehden. 300-400€ osiin, 1000-3000€ teetettynä[PCS vs. LänsiAuto])
-alustan puslat (lähinnä etutukivarren takapusla, itse tehden n.100€ osiin, teetettynä ehkä 300€)
-lisäksi uusimista saattaa lähiaikoina kaivata akku ja DI-kasetti (n 250-300€).
-laskettaneen vielä mukaan "ihan vaan pieni" kulkupuolen piristys, joka tulee kuvioihin ennemmin kuin myöhemmin (alkaa stage 1:stä ~muuatmia satasia ja päättyy kaiken irtorahan syytämiseen alkaen potusta stage XX softaan, isompiin suuttimiin, performance jarruihin jnejne).Siinä hieman pohdittavaa
Koodi: Valitse kaikki
[url=http://www.pitkä.osoite.tähän.com]LINKKI[/url]
Sen verran kun on varaa. Käytettyjen kanssa pitää aina varautua yllätyksiin, mutta jos jonkun tietyn auton haluaa, niin väliäkö tuolla mitä se maksaa?vilpie kirjoitti:Mitähän kannattais vielä maksaa?