
Niin ja sisäilmankierto menee joskus itsestään päälle, yleensä käynnistyksen yhteydessä. Sisäilman haistelija vaihdettu uuteen käytettyyn..
Ei löytynyt mitään tähän ongelmaan liittyvää?et kirjoitti:... mutta kun edes viitsis painaa "Näytä aktiiviset viestiketjut" nappia.%2Fwatch%3Fv%3DUT06QUfqf9o&v=UT06QUfqf9o&gl=US
Ajamalla kalibroinnin näyttää ACC:n paneelin näyttö vikojen lukumäärän. Itse viikakoodit pitää lukea TECH2:sella.sarka kirjoitti:Edit: sulla on vissiin ACC3 niin en tiedä miten se näyttää vikakoodit, mutta ne jos lukaisee niin pitäs vian löytyä helpolla.
Vahvistan napit oikeiksDIggItaLLr kirjoitti:Ajamalla kalibroinnin näyttää ACC:n paneelin näyttö vikojen lukumäärän. Itse viikakoodit pitää lukea TECH2:sella.sarka kirjoitti:Edit: sulla on vissiin ACC3 niin en tiedä miten se näyttää vikakoodit, mutta ne jos lukaisee niin pitäs vian löytyä helpolla.
Jos kalibrointi menee läpi ja 0 loimottaa näytössä on kaikki paneelin mukaan OK.
Kalibrointi kannattaa kuitenkin ajaa, ongelma saattaa korjaantua sillä.
Kalibroinnin näppäinyhdistelmä löytyy auton käyttöohjekirjasta.
Oisko ollu AUTO ja <-> napit samaan aikaan pohjaan?
Epäilyttää vaa mitä tuli ostettua Etolasta..
Antoiko "kylmämies" typpipaineiden olla olla sisällä usean tunnin ajan ja yhtään ei paine laskenu?JP_Vette kirjoitti:Kylmämies samalla koki jotain uutta, jota ei ole ennen tavannut: typellä tehdyssä koeponnistuksessa ei vuotanut mutta alipaineella vuoti...
Toivottavasti ei ollu sokea "kylmämies".JP_Vette kirjoitti:Jos tämä huoltomies kattoi auton vuosimallin mukaan aineet niin eikai se sinne mitää r12 korvaavaa laittanut vai näkeekö se heti kompurasta (tarra kyl siä paskan alla piilos) ja/tai liittimistä et kuuluu tökätä r134a? En vain ottanut tota konversioo puheeksi...