Ei sitä viiitti koko nettikansan ruutuja kuvalla särkee... Sitäpaitsi vanha on vahvasti varattu. Mutta kyllä tässä alkaa oikeesti epäivyttään tuon 9-3 mallin oston järkevyys... Tarttis vissiin tuntee joku remonttireiska joka vois tsekata auton kunnon (oli kyllä jus 70000 huollossa, mutta jos siellä saa vaan lähinnä valohoitoo niin.....)93t sport kirjoitti:Laita kuva nettiin ni nähdään se sun näkö, ja sitten katsotaan sitä ostetaanko me sen näköiseltä autoa, vai otetaanko likka vielä kaupan päällisiksi mukaanvanha kirjoitti:josko joku ostaisi tämän näköiseltä naiselta vähän käytetyn saapin.![]()
![]()
Kannenpultit löystyvät?
Autoton, velaton, estoton ;o)
-
- "Hölösuu"
- Viesti:
Hups niin oli mullakin. Vaihdoin tulpat äskön ja kattelin että vähän öljyä oli pukannut DI-boksin tilaan. Ei muuta kun katselemaan pultteja ja ne oli aivan löysällä, sormin pyöritettävissä.
Oma moka kun vaihdan ite tulppia ja huollossa sanon ettei tulppia tarvi vaihtaa, mutta mä olen aina puhunut vaan tulpista en mitään kannenpultin kiristyksistä huoltoja tilatessa. Tästä viisastuneena toimin toisin vastaisuudessa
Oma moka kun vaihdan ite tulppia ja huollossa sanon ettei tulppia tarvi vaihtaa, mutta mä olen aina puhunut vaan tulpista en mitään kannenpultin kiristyksistä huoltoja tilatessa. Tästä viisastuneena toimin toisin vastaisuudessa

Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta