Kannenpultit löystyvät?

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
vanha
Matalapaineturbo
Viestit: 185
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 19:33
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja vanha »

93t sport kirjoitti:
vanha kirjoitti:josko joku ostaisi tämän näköiseltä naiselta vähän käytetyn saapin. :cry:
Laita kuva nettiin ni nähdään se sun näkö, ja sitten katsotaan sitä ostetaanko me sen näköiseltä autoa, vai otetaanko likka vielä kaupan päällisiksi mukaan :D :P :wink:
Ei sitä viiitti koko nettikansan ruutuja kuvalla särkee... Sitäpaitsi vanha on vahvasti varattu. Mutta kyllä tässä alkaa oikeesti epäivyttään tuon 9-3 mallin oston järkevyys... Tarttis vissiin tuntee joku remonttireiska joka vois tsekata auton kunnon (oli kyllä jus 70000 huollossa, mutta jos siellä saa vaan lähinnä valohoitoo niin.....)
Autoton, velaton, estoton ;o)
#1876
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

Hups niin oli mullakin. Vaihdoin tulpat äskön ja kattelin että vähän öljyä oli pukannut DI-boksin tilaan. Ei muuta kun katselemaan pultteja ja ne oli aivan löysällä, sormin pyöritettävissä.

Oma moka kun vaihdan ite tulppia ja huollossa sanon ettei tulppia tarvi vaihtaa, mutta mä olen aina puhunut vaan tulpista en mitään kannenpultin kiristyksistä huoltoja tilatessa. Tästä viisastuneena toimin toisin vastaisuudessa :roll:
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
900R
"Kaasari"
Viestit: 17
Liittynyt: Ke Joulu 17, 2003 23:37

Viesti Kirjoittaja 900R »

Mitenkäs tuo kiristys onnistuu, että menee oikeaan momenttiin. Pitääkö ensin löysätä kaikki ja kiristää uudelleen vai?

Maalaisjärjellä ajatellen luulisi, että mikäli kiristellään niin, että pultit jää eri kireyteen niin löystymistä tapahtuisi entistä helpommin.

\\ Pete
Vastaa Viestiin