Ruosteongelmat

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
Monikossa
"Aero"
Viestit: 453
Liittynyt: Pe Maalis 08, 2024 16:21

Re: Ruosteongelmat

Viesti Kirjoittaja Monikossa »

ng900aero kirjoitti:
La Kesä 28, 2025 00:22
^ Olen knssa ihmetellyt miksi pitää vandalisoida Saabien takapenkkien alustaa kun tankin irroittaminen on niin yksinkertainen toimenpide esim polttoainepumppua vaihdettaessa.
Monta eri syytä.
Kaikilla ei ole nosturia saati työkaluja, ei paikkaa missä tehdä, alakautta hajottaa irrottaessa vielä enemmän paikkoja kuin yläkautta, tulipaloriski, kaikille ei ole yksinkertaista se mitä itselle on, rahaa teetättää niillä joilta löytyy edellä mainitut.
Yksi pointti miksi teen luukut pohjaan on se ettei tarvitse tehdä tankin poistoa tien vieressä kun pumppuun tulee ongelma seuraavan kerran, aina täytyisi viistaua edellisestä tekemästä virheestä.
Avatar
ippe
"Hölösuu"
Viestit: 1523
Liittynyt: Pe Tammi 12, 2007 13:30
Paikkakunta: Hki 91

Re: Ruosteongelmat

Viesti Kirjoittaja ippe »

ng900aero kirjoitti:
La Kesä 28, 2025 00:22
^ Olen knssa ihmetellyt miksi pitää vandalisoida Saabien takapenkkien alustaa kun tankin irroittaminen on niin yksinkertainen toimenpide esim polttoainepumppua vaihdettaessa.
Femmassa pumppu vaihtuu ihan sen huoltoluukun kautta, ei tarvitse leikellä peltiä.

OG9-3 on sitten se, jossa luukun kautta ei pääse vaihtamaan pumppua. Kyllähän se tankin pudotus on vaikka kerrostalon parkkipaikalla aika hankala tehdä. Monesti pumppu hyytyy kokonaan, eikä auto liiku kuin hinaamalla.
#5417 OG9-5Aero_03 OG9-5TID_04 X1/9
Vastaa Viestiin