^ Olen knssa ihmetellyt miksi pitää vandalisoida Saabien takapenkkien alustaa kun tankin irroittaminen on niin yksinkertainen toimenpide esim polttoainepumppua vaihdettaessa.
Monta eri syytä.
Kaikilla ei ole nosturia saati työkaluja, ei paikkaa missä tehdä, alakautta hajottaa irrottaessa vielä enemmän paikkoja kuin yläkautta, tulipaloriski, kaikille ei ole yksinkertaista se mitä itselle on, rahaa teetättää niillä joilta löytyy edellä mainitut.
Yksi pointti miksi teen luukut pohjaan on se ettei tarvitse tehdä tankin poistoa tien vieressä kun pumppuun tulee ongelma seuraavan kerran, aina täytyisi viistaua edellisestä tekemästä virheestä.
^ Olen knssa ihmetellyt miksi pitää vandalisoida Saabien takapenkkien alustaa kun tankin irroittaminen on niin yksinkertainen toimenpide esim polttoainepumppua vaihdettaessa.
Femmassa pumppu vaihtuu ihan sen huoltoluukun kautta, ei tarvitse leikellä peltiä.
OG9-3 on sitten se, jossa luukun kautta ei pääse vaihtamaan pumppua. Kyllähän se tankin pudotus on vaikka kerrostalon parkkipaikalla aika hankala tehdä. Monesti pumppu hyytyy kokonaan, eikä auto liiku kuin hinaamalla.
Ennakoin ns vara autoon nuo coolerin klemmarit, vasen olisi kestänyt paaliin asti, oikea oli korppua ja lähes poikki, eli ei ollut ihan sattumaa tuokin vika mikä edellisen sivun kuvassa .
^ Olen knssa ihmetellyt miksi pitää vandalisoida Saabien takapenkkien alustaa kun tankin irroittaminen on niin yksinkertainen toimenpide esim polttoainepumppua vaihdettaessa.
Femmassa pumppu vaihtuu ihan sen huoltoluukun kautta, ei tarvitse leikellä peltiä.
OG9-3 on sitten se, jossa luukun kautta ei pääse vaihtamaan pumppua. Kyllähän se tankin pudotus on vaikka kerrostalon parkkipaikalla aika hankala tehdä. Monesti pumppu hyytyy kokonaan, eikä auto liiku kuin hinaamalla.
Femman pumpun käytin ulkona Kuopiossa Kallan silloilta seuraavasta rampista ylös ja bussi pysäkille. Siinä rotvallin reunalla korjasin pumpun letkun.
9-3:een vaihdoin bensapumpun VT6 pientareella Kontiolahdessa. Olis jäänyt tekemättä ilman huoltoluukkua noissa paikoissa.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto) exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01