Kiitos linkeistä! Tosin vikakoodin luin samaiselta sivulta aikaisemmin..
Vikakoodin kertomaa:
"Heater Flap Motor Left. Open Circuit 
Heater Flap Motor Left. Short Circuit 
Fault symptoms
Perceived temperature in cabin too high or too low compared to the set temperature.
Conditions
The following conditions apply:
• When the current on one of the control module stepping motor outputs exceeds a certain value, the diagnostic trouble code for short circuit will be set.
• If any of the stepping motor outputs sense that the control current is less than 55 mA, a diagnostic trouble code for open circuit is generated.
• Continuous monitoring and when calibrating."
Mutta asiaan: Linkin takaa löytyvää moottoria/akselia ei näy löytyvän kuskin jalkatilasta...? Lämpöanturin/jalkatilasuulakkeen vieressä ei ollut kuvien mukaista koneistoa.  
 
 
Siellä näkyi samassa kohdassa sellainen "työntömoottorin" tapainen moottori, jossa oli hammastus. 
Hammastus ei tosin liikkunut mihinkään suuntaan, vaikka lämpöä sääteli ääripäästä toiseen.
Ainoa osa, minkä näin liikkuvan, oli jalkatilan tuuletusta säätävä pyörivä läppä.
Kiinnitysruuvitkaan eivät olleet ruuveja niinkuin ohjeessa, vaan pulttikantaisia.. 
Onko nuita automaatti-ilmastointeja tekniikaltaan erilaisia?
Auto on 02 vector, 3.0 tid.