OK, uskotaan kylläMimmi kirjoitti:Vika 22 tulee varmasti takaisin (se on ACC paneelin konfiguroinnin vikakoodi) ja se poistetaan ohjelmoimalla TECHlla usi ohjelma sisään.

Osaatko tosta moottorikomponentista sanoa, saako sitä varaosana jostain?
OK, uskotaan kylläMimmi kirjoitti:Vika 22 tulee varmasti takaisin (se on ACC paneelin konfiguroinnin vikakoodi) ja se poistetaan ohjelmoimalla TECHlla usi ohjelma sisään.
Sori kun oli huono ulosanti, mutta tätähän minä yritin tuossa edellisellä sivulla selittää.nipa kirjoitti:Tarina jatkuu...
Eli voi juma, tästä oli kyse: http://www.saabcentral.com/forums/showp ... stcount=16
Eli itse moottorin akseli oli tullut liikaa ulos.
Olin juuri omin silmin todennut, että sähkömoottori pelittää joten en enää osannut sitä epäillä mistään vaan tulkitsin sitten että tarkoitit sitä komponentin rungon paksua akselia ja runko-osan sisällä olevia hammasrattaita...white9-5 kirjoitti: Sori kun oli huono ulosanti, mutta tätähän minä yritin tuossa edellisellä sivulla
selittää.No hyvä kun selvis.
Hyvä että on kotimaisiakin vaihtoehtoja. Englannissa homma hoituu hintaan £50 (n. 63€) + £5 lähetys UK-Suomi, Itellan ryöstötaksaa paketille englantiin en ala arvailemaannipa kirjoitti: Ja lopuksi tiedoksi SIDin pixeleiden kanssa painiville. Vekatronics hoiti homman 160,- korvausta vastaan, antaa takuun, yhtään SIDiä ei kuulemma ole tullut takaisin. Helppo uskoa, oli todella osaavan oloinen kaveri, kunnostaa myös mittareita.
http://www.vekatronics.fi/
Vaihtelin releitä ristiin rastiin, kun siellähän oli 3 relettä flektille (fan low. fan high 1 ja fan high 2) näin ulkomuistista. Ei muutosta tilanteeseen.Mimmi kirjoitti:Kokeiles ihan varuiksi vaihtaa flektin ja ACn releet keskenään. Jos nyt saat vilenystä, on rele porsinut.
Muistithan, että femman AC kompura on muuttuvatilavuksinen ja pyörii koko ajan.