Tuo tosiaan näyttää väärältä johdolta, kuten jo 9-5T sanoi.
9-5 TurboPilot
Noita on sitten kahta eri mallia nuukiaan, jos ei halua/osaa käyttää kolvia ja sivuleikkureita. Toinen sopii niihin Nokian sarjoihin, joissa on 6-pistokkeinen töpseli ja toinen niihin, joissa on 4-pistokkeinen. Uudempi näyttää tuntevan numeron 991237. Tämä siis oletuksella, että näissä uusissa on samat liittimet kuin meikäläisen ruostekasassa 
Tuo tosiaan näyttää väärältä johdolta, kuten jo 9-5T sanoi.
Tuo tosiaan näyttää väärältä johdolta, kuten jo 9-5T sanoi.
#2332
Isompi idän ihme Skoda Superb Combi 2.0 TDI -19
ex. Skoda Octavia Combi -17, 9-5 2.3t wagon -03, 9-3 -01,Opel Vectra -98,VW Vento -96,Volvo 440 -91, 900i -88, 90 -85, 99 -79
Isompi idän ihme Skoda Superb Combi 2.0 TDI -19
ex. Skoda Octavia Combi -17, 9-5 2.3t wagon -03, 9-3 -01,Opel Vectra -98,VW Vento -96,Volvo 440 -91, 900i -88, 90 -85, 99 -79
edit:tuplapostaus veks.
Viimeksi muokannut koistha, Su Heinä 01, 2007 08:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#2332
Isompi idän ihme Skoda Superb Combi 2.0 TDI -19
ex. Skoda Octavia Combi -17, 9-5 2.3t wagon -03, 9-3 -01,Opel Vectra -98,VW Vento -96,Volvo 440 -91, 900i -88, 90 -85, 99 -79
Isompi idän ihme Skoda Superb Combi 2.0 TDI -19
ex. Skoda Octavia Combi -17, 9-5 2.3t wagon -03, 9-3 -01,Opel Vectra -98,VW Vento -96,Volvo 440 -91, 900i -88, 90 -85, 99 -79
-
9-5/2,3LPT
- "Aero"
- Viestit: 397
- Liittynyt: Su Maalis 04, 2007 20:44
- Paikkakunta: Vaasa
Sori Eski!
Kirjoitin tässä aikaisemmin, että takavalojen muotoilussa olisi toivomisen varaa.
Nyt kun tämä viimeisin kuva on suoraan takaapäin täytyy sanoa, etteihän tuon hienompaa perää ole olemassakaan, lyhdyt mukaanlukien! Myös auton väri on hienostuneen hillitty!
Vaihdetaanhan sitä mielipidettä (käännetään takkia) jopa vieläkin suuremmissa asiossa!
Kirjoitin tässä aikaisemmin, että takavalojen muotoilussa olisi toivomisen varaa.
Nyt kun tämä viimeisin kuva on suoraan takaapäin täytyy sanoa, etteihän tuon hienompaa perää ole olemassakaan, lyhdyt mukaanlukien! Myös auton väri on hienostuneen hillitty!
Vaihdetaanhan sitä mielipidettä (käännetään takkia) jopa vieläkin suuremmissa asiossa!
Aeron veivihuoneessa SAE 0W-40 (GM-LL-A025).
Kävimme torstaina työasioissa eräässä etelä-savossa sijaitsevassa pienessä Sitikka-korjaamossa. Korjaamon hallissa oli CC-tonnari ilmeisesti kansirempan vuoksi telakalla. Meinasin huudahtaa, että on harvinainen tilanne, kun sitikkakorjaamolla näkee AUTOJATurbo Sensonic kirjoitti: Itse olen edelleenkin sitä mieltä, että ranskalaisten "autojen" maahantuonti, myynti ja välitys Suomessa pitäisi kieltää lailla
...ja mitä niihin britteihin tulee, niin myös sähkölaitteiden valmistus pitäisi kieltää heiltä
Vetokoukku on brutaalin miehen peruutustutka
Volvo V50, 2012
Volvo V50, 2012
Täytyypä vielä selvittää tuo piuhahomma. Minulla kun ei paljon kolvi ja sivuleikkurit auta, kun ei ole tallessa sitä Nokian virtapiuhaa, joten tuo valmis Saab/Nokia-piuha olisi aika kätevä ratkaisu...koistha kirjoitti:Noita on sitten kahta eri mallia nuukiaan, jos ei halua/osaa käyttää kolvia ja sivuleikkureita. Toinen sopii niihin Nokian sarjoihin, joissa on 6-pistokkeinen töpseli ja toinen niihin, joissa on 4-pistokkeinen. Uudempi näyttää tuntevan numeron 991237. Tämä siis oletuksella, että näissä uusissa on samat liittimet kuin meikäläisen ruostekasassa
Tuo tosiaan näyttää väärältä johdolta, kuten jo 9-5T sanoi.
Eski
-
Turbo Sensonic
- "Hölösuu"
- Viestit: 7322
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Totta. Kun asensin HF:n Sport Sedaniin, niin tuo johtosarja oli juuri samannäköinen kuin 9-5T:n kuvassa.Mimmi kirjoitti:9-5T:n kuvassa on oikeannäköinen liitin autoon.
Kuten aikaisemmin kirjoittelin, niin johtosarjoja on olemassa useimmille matkapuhelinmerkeille, mutta Länsiautosta kerrottiin minulle, että GM Finland tuo maahan ainoastaan Nokialle sopivaa johtosarjaa, josta sitten Saab-huoltamot muokkaavat sopivaksi kullekin matkapuhelinmerkille. Näin minäkin tein. Ostin johtosarjan ja muokkasin sen sopivaksi puhelimeni HF -sarjalle.
Sanoivat vielä Länsiautossa, että ei kannata käyttää TEL1:n mukana tullutta, kattoverhoiluun piilotettua mikrofonia, koska se on kuulemma täysi p*sk*. Neuvoivat käyttämään puhelimen HF -sarjan mukana tullutta mikrofonia. Eivät olleet varmaan koskaan lukeneet johtosarjan mukana tullutta (ruotsinkielistä) ohjetta, jossa neuvotaan vaihtamaan mikrofonin johdotuksen paikkaa riviliittimessä, jos käyttää tietyn merkkistä matkapuhelinta. Ja hyvin on toistaiseksi pelannut, ei ole kukaan valittanut, että olisi kuulunut huonosti tai "kiertänyt" puheluiden aikana.
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
-
Turbo Sensonic
- "Hölösuu"
- Viestit: 7322
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
No niin, GM Finlandin mukaan oikea piuha löytyy varaosanumerolla 12 801 584. Saas nähdä miten käy... EDIT: tuolla varaosanumerolla löytyy se "karvapääversio", jossa ei ole Nokian liittimiä, mutta nyt pitäisi oikea piuha olla kuitenkin tulossa).
Eski
Eski
Viimeksi muokannut Eski, Ma Heinä 02, 2007 14:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mites tuo takalasin pesuri oikein pelittää uusitussa mallissa? Hoksasin vasta että ovat näköjään siirtäneet pesunesteen tulon lasin yläreunaan. Kasteleekos tuo lasia yhtä hyvin kuin vanha systeemi joka ruikki suoraan sulan eteen ja olen oikein hämmästelly miten hyvin se on toiminut kun ei pyyhi kuivaa lasia.
Saabin omistaja vuodesta -90
900i16 -89, 507+ tkm
NG 9-5, -11 Vector TiD4
#334
900i16 -89, 507+ tkm
NG 9-5, -11 Vector TiD4
#334
-
Saappi Kuski
- "Hölösuu"
- Viestit: 3011
- Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39
-
Saappi Kuski
- "Hölösuu"
- Viestit: 3011
- Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39

