Tuo tosiaan näyttää väärältä johdolta, kuten jo 9-5T sanoi.
Kävimme torstaina työasioissa eräässä etelä-savossa sijaitsevassa pienessä Sitikka-korjaamossa. Korjaamon hallissa oli CC-tonnari ilmeisesti kansirempan vuoksi telakalla. Meinasin huudahtaa, että on harvinainen tilanne, kun sitikkakorjaamolla näkee AUTOJATurbo Sensonic kirjoitti: Itse olen edelleenkin sitä mieltä, että ranskalaisten "autojen" maahantuonti, myynti ja välitys Suomessa pitäisi kieltää lailla
Täytyypä vielä selvittää tuo piuhahomma. Minulla kun ei paljon kolvi ja sivuleikkurit auta, kun ei ole tallessa sitä Nokian virtapiuhaa, joten tuo valmis Saab/Nokia-piuha olisi aika kätevä ratkaisu...koistha kirjoitti:Noita on sitten kahta eri mallia nuukiaan, jos ei halua/osaa käyttää kolvia ja sivuleikkureita. Toinen sopii niihin Nokian sarjoihin, joissa on 6-pistokkeinen töpseli ja toinen niihin, joissa on 4-pistokkeinen. Uudempi näyttää tuntevan numeron 991237. Tämä siis oletuksella, että näissä uusissa on samat liittimet kuin meikäläisen ruostekasassa
Tuo tosiaan näyttää väärältä johdolta, kuten jo 9-5T sanoi.
Totta. Kun asensin HF:n Sport Sedaniin, niin tuo johtosarja oli juuri samannäköinen kuin 9-5T:n kuvassa.Mimmi kirjoitti:9-5T:n kuvassa on oikeannäköinen liitin autoon.