Minä taasen ehdotan, että alle 200 hevosvoimaisilta vessoilta kielletään vasemman kaistan käyttö moottoriteillä sekä ohittaminen kokonaan!CC Aero kirjoitti:Ehdotan, että yli 200 hevosvoimaiset etuvetovessat kielletään lailla vedoten huonoon pitoon liikennevaloista lähdettäessä.
Turinoita virittämisestä
Mitä mitä? Olenko missannut jotain vai onko kyseessä taas joku vitsi?Kurko kirjoitti:Eiks noitten alle 200 kaakisten liikkumisvapautta vois jotenkin rajoittaa.![]()
Vaan täällä eteläsuomenkin teillä välillä sattuu tuollaisia saksanihmeitä tuleman vastaan jossa on neljä putkea persuksessa ja tota tehoa par*aero
Onneks suuriosa taitaa hävitä itärajan taa. Sinnehän ne on menossakin.
Onko joskus _todellakin_ valmistettu jotain alle 200-hevosvoimaisia autoja vai onko kyseessä joku urbaani legenda? Menee varmaan samaan "hevosmiesten uutistoimiston" kategoriaan kuin nahkattomat ja ilmastoimattomat autot. Noh, varmaan ottavat aiheen esille jossain vaiheessa Myth Busterisssa.
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Mie virittelin 9000 CD:n ahtopaineita ohivirtaussäätimellä kun se oli niin mukavaa aina kääntyy isolle tielle jonkun auton eteeen(kuitenkih turvallisen välimatkan päästä 200+jotain hevosilla) ja kiihdyttää niin ettei takanatulevan tarvi jarruttaa vaikka tilanne sitä vi***taakin, kun "Joku VI**N saapas tulee noin "läheltä" eteen. Varsinkin 325 coupe bemarien eteen on kiva lähtee.
Piti aina näyttää kuinka turbo suhahtaa viri pass-by-venttiilillä. pienillä kierroksilla paineet punasille ja kaasu ylös > TSSIUH!!
Siksi virittelin turboa ja nyt on virittelyt jääny vähän vähemmälle ku ostin Griffinin. Kyllä tavoitteena on steg2 laittaa, koska se vaan yksinkertaisesti on hauskenpaa, mitä nopeempaa auto kiihtyy. Mä tykkään ihan sairaasti kiihdyttä just ylämäkiin jostain risteyksetä tyyliin 20->120km/h, vilkaisu takapeiliin ->325i jäänyt 300 metriä
-> himmaus 10km/h ja antaa bemarin
suosilla kiskaista ohi jos hinkua riittää...
Paras ois päältä lada ja sisältä nitrolla toimiva kiihdytysauto. Voipi vaan olla ettei ihan saa liikenteeseen. DTM-auton tekniikkakin riittäis ja siihen lasikuidusta saab 96:n näköiskori päälle. =D Vois vähän baijerilaiset jäädä.
Piti aina näyttää kuinka turbo suhahtaa viri pass-by-venttiilillä. pienillä kierroksilla paineet punasille ja kaasu ylös > TSSIUH!!
Siksi virittelin turboa ja nyt on virittelyt jääny vähän vähemmälle ku ostin Griffinin. Kyllä tavoitteena on steg2 laittaa, koska se vaan yksinkertaisesti on hauskenpaa, mitä nopeempaa auto kiihtyy. Mä tykkään ihan sairaasti kiihdyttä just ylämäkiin jostain risteyksetä tyyliin 20->120km/h, vilkaisu takapeiliin ->325i jäänyt 300 metriä
suosilla kiskaista ohi jos hinkua riittää...
Paras ois päältä lada ja sisältä nitrolla toimiva kiihdytysauto. Voipi vaan olla ettei ihan saa liikenteeseen. DTM-auton tekniikkakin riittäis ja siihen lasikuidusta saab 96:n näköiskori päälle. =D Vois vähän baijerilaiset jäädä.
Saab 9000 CD T16 1990
Saab 9-5 Griffin 1999
Saab 9-5 Griffin 1999
-
Money For Nothing
- "Hölösuu"
- Viestit: 2909
- Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 13:55
- Paikkakunta: Vaasa
- Viesti:
Sallittu 08-16 välisenä aikana?Kurko kirjoitti:Eiks noitten alle 200 kaakisten liikkumisvapautta vois jotenkin rajoittaa.![]()
Sunnuntaina käyttö kokonaan kielletty niin päästään eroon sunnuntaiajelijoista
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."