Turinoita virittämisestä

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
Tuumer
"Turbo"
Viestit: 202
Liittynyt: Pe Heinä 16, 2004 22:04
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Tuumer »

CC Aero kirjoitti:Ehdotan, että yli 200 hevosvoimaiset etuvetovessat kielletään lailla vedoten huonoon pitoon liikennevaloista lähdettäessä. :idea:
Minä taasen ehdotan, että alle 200 hevosvoimaisilta vessoilta kielletään vasemman kaistan käyttö moottoriteillä sekä ohittaminen kokonaan! :twisted:
Kurko
"Hölösuu"
Viestit: 2013
Liittynyt: Pe Tammi 28, 2005 18:35

Viesti Kirjoittaja Kurko »

Eiks noitten alle 200 kaakisten liikkumisvapautta vois jotenkin rajoittaa. :)
Vaan täällä eteläsuomenkin teillä välillä sattuu tuollaisia saksanihmeitä tuleman vastaan jossa on neljä putkea persuksessa ja tota tehoa par*aero
Onneks suuriosa taitaa hävitä itärajan taa. Sinnehän ne on menossakin.
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Kurko kirjoitti:Eiks noitten alle 200 kaakisten liikkumisvapautta vois jotenkin rajoittaa. :)
Vaan täällä eteläsuomenkin teillä välillä sattuu tuollaisia saksanihmeitä tuleman vastaan jossa on neljä putkea persuksessa ja tota tehoa par*aero
Onneks suuriosa taitaa hävitä itärajan taa. Sinnehän ne on menossakin.
Mitä mitä? Olenko missannut jotain vai onko kyseessä taas joku vitsi?

Onko joskus _todellakin_ valmistettu jotain alle 200-hevosvoimaisia autoja vai onko kyseessä joku urbaani legenda? Menee varmaan samaan "hevosmiesten uutistoimiston" kategoriaan kuin nahkattomat ja ilmastoimattomat autot. Noh, varmaan ottavat aiheen esille jossain vaiheessa Myth Busterisssa. :roll:

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
pajunen3
"Tuplakaasari"
Viestit: 68
Liittynyt: Su Helmi 05, 2006 20:02
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja pajunen3 »

Mie virittelin 9000 CD:n ahtopaineita ohivirtaussäätimellä kun se oli niin mukavaa aina kääntyy isolle tielle jonkun auton eteeen(kuitenkih turvallisen välimatkan päästä 200+jotain hevosilla) ja kiihdyttää niin ettei takanatulevan tarvi jarruttaa vaikka tilanne sitä vi***taakin, kun "Joku VI**N saapas tulee noin "läheltä" eteen. Varsinkin 325 coupe bemarien eteen on kiva lähtee.
Piti aina näyttää kuinka turbo suhahtaa viri pass-by-venttiilillä. pienillä kierroksilla paineet punasille ja kaasu ylös > TSSIUH!! :)

Siksi virittelin turboa ja nyt on virittelyt jääny vähän vähemmälle ku ostin Griffinin. Kyllä tavoitteena on steg2 laittaa, koska se vaan yksinkertaisesti on hauskenpaa, mitä nopeempaa auto kiihtyy. Mä tykkään ihan sairaasti kiihdyttä just ylämäkiin jostain risteyksetä tyyliin 20->120km/h, vilkaisu takapeiliin ->325i jäänyt 300 metriä :)-> himmaus 10km/h ja antaa bemarin
suosilla kiskaista ohi jos hinkua riittää...

Paras ois päältä lada ja sisältä nitrolla toimiva kiihdytysauto. Voipi vaan olla ettei ihan saa liikenteeseen. DTM-auton tekniikkakin riittäis ja siihen lasikuidusta saab 96:n näköiskori päälle. =D Vois vähän baijerilaiset jäädä.
Saab 9000 CD T16 1990
Saab 9-5 Griffin 1999
Money For Nothing
"Hölösuu"
Viestit: 2909
Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 13:55
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Money For Nothing »

Kurko kirjoitti:Eiks noitten alle 200 kaakisten liikkumisvapautta vois jotenkin rajoittaa. :)
Sallittu 08-16 välisenä aikana? :lol: ja vain taajama-alueella?
Sunnuntaina käyttö kokonaan kielletty niin päästään eroon sunnuntaiajelijoista 8)
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

Money For Nothing kirjoitti:
Kurko kirjoitti:Eiks noitten alle 200 kaakisten liikkumisvapautta vois jotenkin rajoittaa. :)
Sallittu 08-16 välisenä aikana? :lol: ja vain taajama-alueella?
Sunnuntaina käyttö kokonaan kielletty niin päästään eroon sunnuntaiajelijoista 8)
Katsastusasemille dyno.. :lol:
Tomi9000T
"Aero"
Viestit: 446
Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 11:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tomi9000T »

Ei mitää Dynoa katsastuslaitokselle, muuten ei tule leimaa lappuun vuoden vaihtees.... :oops:
MB C 220 BE CDI S204 , -09
KIA Ceed 1.6 EX SW -07
Vastaa Viestiin