Mie virittelin 9000 CD:n ahtopaineita ohivirtaussäätimellä kun se oli niin mukavaa aina kääntyy isolle tielle jonkun auton eteeen(kuitenkih turvallisen välimatkan päästä 200+jotain hevosilla) ja kiihdyttää niin ettei takanatulevan tarvi jarruttaa vaikka tilanne sitä vi***taakin, kun "Joku VI**N saapas tulee noin "läheltä" eteen. Varsinkin 325 coupe bemarien eteen on kiva lähtee.
Piti aina näyttää kuinka turbo suhahtaa viri pass-by-venttiilillä. pienillä kierroksilla paineet punasille ja kaasu ylös > TSSIUH!!
Siksi virittelin turboa ja nyt on virittelyt jääny vähän vähemmälle ku ostin Griffinin. Kyllä tavoitteena on steg2 laittaa, koska se vaan yksinkertaisesti on hauskenpaa, mitä nopeempaa auto kiihtyy. Mä tykkään ihan sairaasti kiihdyttä just ylämäkiin jostain risteyksetä tyyliin 20->120km/h, vilkaisu takapeiliin ->325i jäänyt 300 metriä

-> himmaus 10km/h ja antaa bemarin
suosilla kiskaista ohi jos hinkua riittää...
Paras ois päältä lada ja sisältä nitrolla toimiva kiihdytysauto. Voipi vaan olla ettei ihan saa liikenteeseen. DTM-auton tekniikkakin riittäis ja siihen lasikuidusta saab 96:n näköiskori päälle. =D Vois vähän baijerilaiset jäädä.