Pakosarjan maalaus
Pakosarjan maalaus
Ostin Tikkurilan Termal alumiinimaalia ,Jolla maalasin pakosarjan ja ahtimen. Maali oli tosi helppo levitteinen ja sitä myydään 1 dl purkeissa. Lämmönkestosta luvataan raudan punahehkuun asti. Hintaa K-raudassa n. 6 euroa. Toistaiseksi on kestänyt hyvin ja on nätinnäköinen - suosittelen.
mä laitoin tuossa keväällä jotain rosteripinnoitetta ja pitäis kestää tosi kuumia paikkoja
noooo kestää se mut väri muuttui possun väriseks eli vaalenpunaiseksii 


9-3SS 1.8t Vector Biopower M6 vm-10 (aito, oikea ja sporttisempi tehdas Biopower tehopäivityksellä)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
Itse maalasin hornalla, ensin maalaus ja sitten kuumennus pillillä "käyttölämpötilaan" ja sitten uusi maalaus.
Tommonen tuli:
http://www.saab.1g.fi/turbo16/projekti/ ... 010021.JPG
Tommonen tuli:
http://www.saab.1g.fi/turbo16/projekti/ ... 010021.JPG
#1909
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Muistan sitten todella väärin, jos toista kerrosta ei lämmitetty. Muistaakseni purkissa luki, ettei toista kerrosta lämmitetä ollenkaan, vaan lämpeää sitten käytössä. Eikös purkissa lukenut, myös että lämmitetään käyttölämpötilaan. Meillä on kuitenkin eri tavaraa.f-19 kirjoitti:Kyllä se tuosta vielä hilseileeEt kai suoraan maalipintaa pillillä polttanut ? Se rautahan pitäisi lämmittää sinne 200C-300C purkin ohjeiden mukaan. Ja jos tuota toista kerrosta ei ole ollenkaan lämmitetty niin ei ole kauaa kaunis, btdt.

Pillillä ei kyllä poltettu maalipintaa, voin vakuuttaa

#1909
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Niinhän siinä lukee, mutta mulle sanoivat pintakäsittelyfirmassa, jossa hiekkapuhallutin pakosarjan, että siveltävä kestää käytännössä kuumempaa kuin spray. Vaikkakin ilmoitetut lukemat ovat toisin päinAnttiR kirjoitti:Eikös Mastonin kyljessä lukenut , että lämpötilankesto on + 600 .Se taasen ei riitä pakosarjalle. Pitäis olla vähintään 800 ++ ...
900 T16 -92 (KR)
900 T16 -88 (KA)
Subaru Forester -00, Range Rover 3,9 EFI -90
#1938
900 T16 -88 (KA)
Subaru Forester -00, Range Rover 3,9 EFI -90
#1938
alumiini
Minäpäs oon laittanut pakosarja ja moottorin ilmanottopelteihin suojaksi Bilteman alumiinivoidetta.
Se kyllä pysyy, mutta aluksi käryää kun rasva palaa pois.
Välillä kyllä täytyy lisäillä hammasharjalla.
Se kyllä pysyy, mutta aluksi käryää kun rasva palaa pois.
Välillä kyllä täytyy lisäillä hammasharjalla.
SAAB
pätevän olosta ainetta varsinkin toi musta. paljonkohan on purkin hinta?keima kirjoitti:http://www.roadmachine.fi/excoat.html