Tonnarin kansi H-lohkoon (B202)
Tonnarin kansi H-lohkoon (B202)
Onko mahdollista laittaa matalapaineTonnarin kantta (oliko se B204), jossa on suorasytytys, H-mallin lohkoon (B202)??? Ja, jos ei saa juuri tuota kiinni, niin mitkä kannet käy tonnareista B202-lohkoon.
Taas mielessä pyörii ihme virityksiä ja nyt kävi mielessä semmoinen, että jos tuon mallin kannen saa H-lohkoon kiinni ilman suurempia jippoja, niin olis enemmän arsenaalia virittää konetta. Eli sais näitä eriasteisia Trionic/steg-juttuja kiinni esim. 99:iin.
Kiitos etukäteen...
Taas mielessä pyörii ihme virityksiä ja nyt kävi mielessä semmoinen, että jos tuon mallin kannen saa H-lohkoon kiinni ilman suurempia jippoja, niin olis enemmän arsenaalia virittää konetta. Eli sais näitä eriasteisia Trionic/steg-juttuja kiinni esim. 99:iin.
Kiitos etukäteen...
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Kiitos! Taas sai ajatusmaailma lisää potkua...
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
-
- "Turbo"
- Viestit: 242
- Liittynyt: Ke Loka 22, 2003 17:26
- Paikkakunta: Riihimäki
Joo ne vihreet omenan kokoiset on parhaita......näkee unet väreissä
Mitkä Pa laitteet sulla on kajakissa?
Omassani on haltec
Mitkä Pa laitteet sulla on kajakissa?
Omassani on haltec
Kaikki alle 2 bar ahtavat ovat vapareita!
Saabit 9-5 2.3 tbo, 9-5 3.0 tiD, 9000 aero ,900 2,3 ja jokunen muu riiska
Nyt joutunee ajeleen....vaparilla auts.Teck 2 ja Isat löytyvät myös Riihimäeltä...
Saabit 9-5 2.3 tbo, 9-5 3.0 tiD, 9000 aero ,900 2,3 ja jokunen muu riiska
Nyt joutunee ajeleen....vaparilla auts.Teck 2 ja Isat löytyvät myös Riihimäeltä...
Ei saatana! Nyt sain sellaisen vision, että meinaa alkaa ottaa eteen. Surffailin MapTunin sivuilla ja bongasin, että 9000LPT (150hp) saa steg3-virisatsia, joka ampuu koneesta ulos 265hp
Vitsin vitsin vitsi. Tuli tarve saada... aarrrrggghhhh! Rahaa! Sitä puuttuu, ja aikaa, ja paikka tehdä...
Ei mutta ihan tosi. Miltä kuulostaa, jos laittais 99GL M1984 sytytysanturille paikan, 16V-jakopään, tonnarista kaikki tarvittavat osat (kansi, pa-laitteet, ahdin, välijäähdytin?, trionic-boksi jne.) ja tekis kokonaan uuden sähköjärjestelmän. Ja tietenkin joutuis tekemään paljon putkia ja letkuja jne., että homma toimis. ***tu, 265 heppainen Saab 99GL.

Vitsin vitsin vitsi. Tuli tarve saada... aarrrrggghhhh! Rahaa! Sitä puuttuu, ja aikaa, ja paikka tehdä...
Ei mutta ihan tosi. Miltä kuulostaa, jos laittais 99GL M1984 sytytysanturille paikan, 16V-jakopään, tonnarista kaikki tarvittavat osat (kansi, pa-laitteet, ahdin, välijäähdytin?, trionic-boksi jne.) ja tekis kokonaan uuden sähköjärjestelmän. Ja tietenkin joutuis tekemään paljon putkia ja letkuja jne., että homma toimis. ***tu, 265 heppainen Saab 99GL.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Arvelin, että voimansiirto kestäisi paremmin, jos tyytyisi tuohon 265 hevosvoimaan. Varsinkin, kun joskus olen rakentamassa Visiota käyttöautoksi.
Vai kuinka paljon se 99/90/900-laatikko kestää ja miten saa tehtyä sellaisen viritelmän eri laatikoista, että se kestää varmasti 265hp/370Nm?
Vai kuinka paljon se 99/90/900-laatikko kestää ja miten saa tehtyä sellaisen viritelmän eri laatikoista, että se kestää varmasti 265hp/370Nm?
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001