Tonnarin kansi H-lohkoon (B202)

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8261
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Tonnarin kansi H-lohkoon (B202)

Viesti Kirjoittaja dimebak »

Onko mahdollista laittaa matalapaineTonnarin kantta (oliko se B204), jossa on suorasytytys, H-mallin lohkoon (B202)??? Ja, jos ei saa juuri tuota kiinni, niin mitkä kannet käy tonnareista B202-lohkoon.

Taas mielessä pyörii ihme virityksiä ja nyt kävi mielessä semmoinen, että jos tuon mallin kannen saa H-lohkoon kiinni ilman suurempia jippoja, niin olis enemmän arsenaalia virittää konetta. Eli sais näitä eriasteisia Trionic/steg-juttuja kiinni esim. 99:iin.

Kiitos etukäteen...
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Kapaleino
"Hirsch"
Viestit: 742
Liittynyt: Ma Touko 12, 2003 18:19
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja Kapaleino »

Kyllä on mahdollista, mun kilpurissa se on tehty. kansi käy helposti, mut sen suorasytkän anturille on sorvattava paikka hihnapyörälle. Jakopää on myös muutettava jos on 8 venttiili kone.
Kyllähän sitä kaikkea rakentais kun olis rahaa ja aikaa.
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8261
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Viesti Kirjoittaja dimebak »

Kiitos! Taas sai ajatusmaailma lisää potkua...
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Kapaleino
"Hirsch"
Viestit: 742
Liittynyt: Ma Touko 12, 2003 18:19
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja Kapaleino »

Jos meinaat et on pimeitä ajatuksia niin katso tuota meidän autoa ja mieti minkä värisiä pillereitä me syödään :? :wink: :cry: 8O :?: :!:
Kyllähän sitä kaikkea rakentais kun olis rahaa ja aikaa.
Need more speed
"Turbo"
Viestit: 242
Liittynyt: Ke Loka 22, 2003 17:26
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja Need more speed »

Joo ne vihreet omenan kokoiset on parhaita......näkee unet väreissä
Mitkä Pa laitteet sulla on kajakissa?
Omassani on haltec
Kaikki alle 2 bar ahtavat ovat vapareita!
Saabit 9-5 2.3 tbo, 9-5 3.0 tiD, 9000 aero ,900 2,3 ja jokunen muu riiska
Nyt joutunee ajeleen....vaparilla auts.Teck 2 ja Isat löytyvät myös Riihimäeltä...
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8261
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Viesti Kirjoittaja dimebak »

Ei saatana! Nyt sain sellaisen vision, että meinaa alkaa ottaa eteen. Surffailin MapTunin sivuilla ja bongasin, että 9000LPT (150hp) saa steg3-virisatsia, joka ampuu koneesta ulos 265hp :twisted:

Vitsin vitsin vitsi. Tuli tarve saada... aarrrrggghhhh! Rahaa! Sitä puuttuu, ja aikaa, ja paikka tehdä...

Ei mutta ihan tosi. Miltä kuulostaa, jos laittais 99GL M1984 sytytysanturille paikan, 16V-jakopään, tonnarista kaikki tarvittavat osat (kansi, pa-laitteet, ahdin, välijäähdytin?, trionic-boksi jne.) ja tekis kokonaan uuden sähköjärjestelmän. Ja tietenkin joutuis tekemään paljon putkia ja letkuja jne., että homma toimis. ***tu, 265 heppainen Saab 99GL.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Kapaleino
"Hirsch"
Viestit: 742
Liittynyt: Ma Touko 12, 2003 18:19
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja Kapaleino »

Omat polttoaineen syöttö hilppeet on paikallaan ja hyvin toimii.

Miks pysähtyä 265 heppaan kun sieltä saa reilut 350 kaakkia ulkoilemaan 8O :?:
Kyllähän sitä kaikkea rakentais kun olis rahaa ja aikaa.
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8261
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Viesti Kirjoittaja dimebak »

Arvelin, että voimansiirto kestäisi paremmin, jos tyytyisi tuohon 265 hevosvoimaan. Varsinkin, kun joskus olen rakentamassa Visiota käyttöautoksi.

Vai kuinka paljon se 99/90/900-laatikko kestää ja miten saa tehtyä sellaisen viritelmän eri laatikoista, että se kestää varmasti 265hp/370Nm?
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Vastaa Viestiin