Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
IC1970
"Hölösuu"

Re: Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin

Viesti Kirjoittaja IC1970 »

Mitäs mä sitten teen, jos eivät takaisin kasva :D Nämä mitä nyt työstän olivat saaneet olla rauhassa kohta 18 vuotta, mikä on pian täynnä täällä asumista. Toinen samanlainen mokoma niin mä olen 74v, jos olen hengissä. Antaa kasvaa vaan, mutta mielenkiintoinen tieto silti, kiitos siitä, aina oppii uutta !

Tänään pätkitty risut, peräkärry on taas tupaten täynnä, leikattu vähän eiliseltä jääneitä ruohoisia alueita ja pätkitty myös isommat pöllit. Huomenna halkomista ja kenties aloitus seuraavan risukon kimpussa, kun on halottu ja klapit pinottu.

Huomenna on loma puolessa välissä, onpa ollut mahtavaa touhuta, ihan omaan tahtiin ja oman pään mukaan päättää mitä tekee, missä järjestyksessä ja kuinka paljon. Kolmen päivän välein ihmisten ilmoille kaupassa piipahtamaan ja muuten häärää tontilla. Kelitkin olleet ihan mahtavat, vettä on satanut lähinnä öisin kun olen nukkunut :lol:
Skoda Superb Combi 1.5 TSI eTEC -25, Mazda 2 Hybrid-25, Toyota Yaris Cross 1.5 Hybrid-24, Toyota Aygo X Play Edition -24, Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Vastaa Viestiin