"baby Saab is no more" - otsikon alla Bob lausuu muun muassa seuraavaa: (viitaten alkuperäiseen suunnitelmaan tehdä 9-1 Astran pohjaan: "we did some sketches but it just wouldn't have paid for itself with the level of differentation" ja "we don't want to get into badge engineering"


muuten jutussa kerrotaan mm että vuosi 2005 on vuosi 0 saabille, henkilökuntaa on uudelleen-sijoitettu Pixbon uuteen Saab Brand Centeriin, Brand Centerin tehtävänä on tehdä "eniten saabia GM:n toimittamista osista" ja vuoden sisällä pitäisi julkaistaman uusi konseptiauto joka on Brand Centerin käsialaa..
9-4X crossoverin salainen "styling model" on kuulemma saanut salaisissa "kuluttajakyselyissä" korkeat pisteet ja "homma etenee" (ja on kuten varmaan kaikki tietävätkin siis rinnakkaistuote Opel Antaralle ja Chevrolet S3X:lle ja made in korea..)
9-5:n Seuraajasta ei Bob paljoa avaudu..vieläkään ei ole kuulemma päätetty pitäisikö auton olla "klassinen" hatchback vai sedan...
Ei siis mitään ihmeitä paitsi nuo alkuosan Badge engineering-vitsit..