"baby Saab is no more" - otsikon alla Bob lausuu muun muassa seuraavaa: (viitaten alkuperäiseen suunnitelmaan tehdä 9-1 Astran pohjaan: "we did some sketches but it just wouldn't have paid for itself with the level of differentation" ja "we don't want to get into badge engineering"
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
![Shocked 8O](./images/smilies/icon_eek.gif)
muuten jutussa kerrotaan mm että vuosi 2005 on vuosi 0 saabille, henkilökuntaa on uudelleen-sijoitettu Pixbon uuteen Saab Brand Centeriin, Brand Centerin tehtävänä on tehdä "eniten saabia GM:n toimittamista osista" ja vuoden sisällä pitäisi julkaistaman uusi konseptiauto joka on Brand Centerin käsialaa..
9-4X crossoverin salainen "styling model" on kuulemma saanut salaisissa "kuluttajakyselyissä" korkeat pisteet ja "homma etenee" (ja on kuten varmaan kaikki tietävätkin siis rinnakkaistuote Opel Antaralle ja Chevrolet S3X:lle ja made in korea..)
9-5:n Seuraajasta ei Bob paljoa avaudu..vieläkään ei ole kuulemma päätetty pitäisikö auton olla "klassinen" hatchback vai sedan...
Ei siis mitään ihmeitä paitsi nuo alkuosan Badge engineering-vitsit..