
Tämmönen tapaus oli hinattu kaverin pajalle. Asentoanturi oli uusittu, mutta auto ei edelleenkään käynnistynyt muuten kuin välillä hörähtäen. Sama tulos toisella sytkäkasetilla.
Kokeiltiin tulppien kuntoa, vain yksi neljästä antoi edes silloin tällöin kipinää. Uusilla tulpilla saatiin käyntiin mutta heti huomattiin että käy raskaasti ja todella rikkaalla. Etsittiin vikaa sieltäsuntäältä, eikä mitään sen selvenpää löytynyt kuin että öljyn seassa on PALJON bensaa, koska huohotinletkut irroittamalla käynti parani jonkun verran > oli siis starttailtu ihan huolella > öljyt vaihtoon.
Soitin jo Kimmollekin, että voisko olla ECU-vika > ei vois.
Mutta ei se puhelu silti hukkaan mennyt. Auto oli ohjelmoitu ja SID aukaistu, josta ensin huomattiin Pinl napottaa nollilla koko ajan ja lambda-anturi taas tapissaan 2500 > molemmat siis täysin mykkinä. AD85 ja CA85 näytti 850...ei siis ihme että bensalla kävi rikkaalla.
Tällä hetkellä auto käy jo hyvin jostain jääneellä vanhalla ja laiskalla lambdalla, mutta CA85 kuitenkin on jo 200 tienoilla. Mutta nyt herjaa jo kaakoslambda vikaakin.
Että tuli sille innokkaalle starttailulle vähän hintaa, saas nähä mitä katti sanoo...
Saldona siis tällä hetkellä se asentoanturi, tulpat, paineanturi ja ainakin 1-lambda + muutama tunti korjaamo aikaa.