vikakoodit p0340 ja p1107
Re: vikakoodit p0340 ja p1107
Mreq 1200 ja mair jäi tuonne 1000, normi ajossa seuras kivasti toisiaan. Miten nyt pitäis edetä?
9-5 -07 2.3T aut & BP
9-3 -01 t5 aero man & BP
#6226#
9-3 -01 t5 aero man & BP
#6226#
Re: vikakoodit p0340 ja p1107
Pyynti on oikein eli softa toimii edelleen.
Toteutunut ilmamassa on reilusti ali ja jos ahtopaine on tota luokkaa niin immu on ok eli joudut etsimään ahtovuotoa jostain. En ole varma aiheuttaisiko pielessä olevat nokat tuon verran.
Onhan evapin takaiskujen vaikutus tetattu, tulppaa mankkuvenan R-tapsiin menevä letku.
Onhan peruspaine ok ? Saatko kaasujalla tasapainottamalla vedätyksessä mAirin sinne 1200 paikkeille jos otat mankkuvenalta hukkaportille menevän letkun kokonaan pois.
Toteutunut ilmamassa on reilusti ali ja jos ahtopaine on tota luokkaa niin immu on ok eli joudut etsimään ahtovuotoa jostain. En ole varma aiheuttaisiko pielessä olevat nokat tuon verran.
Onhan evapin takaiskujen vaikutus tetattu, tulppaa mankkuvenan R-tapsiin menevä letku.
Onhan peruspaine ok ? Saatko kaasujalla tasapainottamalla vedätyksessä mAirin sinne 1200 paikkeille jos otat mankkuvenalta hukkaportille menevän letkun kokonaan pois.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Re: vikakoodit p0340 ja p1107
https://www.dropbox.com/s/bia1vz50408q6 ... 174154.mp4 tuossa vielä liikkuvaa kuvaa mreg vs mair.
9-5 -07 2.3T aut & BP
9-3 -01 t5 aero man & BP
#6226#
9-3 -01 t5 aero man & BP
#6226#
Re: vikakoodit p0340 ja p1107
Pystynkö testaamaan peruspaineet C -> W yhteen ja R tukkoon niin menis peruspaineilla kun polkaisee ja pinlissä lukema 1400=0,4bar? Tangot on kyllä tehtaan setupissa.vesa67 kirjoitti:Pyynti on oikein eli softa toimii edelleen.
Toteutunut ilmamassa on reilusti ali ja jos ahtopaine on tota luokkaa niin immu on ok eli joudut etsimään ahtovuotoa jostain. En ole varma aiheuttaisiko pielessä olevat nokat tuon verran.
Onhan evapin takaiskujen vaikutus tetattu, tulppaa mankkuvenan R-tapsiin menevä letku.
Onhan peruspaine ok ? Saatko kaasujalla tasapainottamalla vedätyksessä mAirin sinne 1200 paikkeille jos otat mankkuvenalta hukkaportille menevän letkun kokonaan pois.
9-5 -07 2.3T aut & BP
9-3 -01 t5 aero man & BP
#6226#
9-3 -01 t5 aero man & BP
#6226#
Re: vikakoodit p0340 ja p1107
Letkuhan siellä oli kaasuläpällä hapristunu poikki. Samalla uusittiin muutama muu pätkä.
https://www.dropbox.com/s/bot0v23844h70 ... .16.26.mp4
Rupes toimimaan paremmin, pinlikin nousi 1950...
Nyt mair jää huipussaan noin 60-70, ilmeisesti ihan normaalia? Paljonko tuommosen vähän piristetyn aeron pitäis oikein ahtaa?
https://www.dropbox.com/s/bot0v23844h70 ... .16.26.mp4
Rupes toimimaan paremmin, pinlikin nousi 1950...
Nyt mair jää huipussaan noin 60-70, ilmeisesti ihan normaalia? Paljonko tuommosen vähän piristetyn aeron pitäis oikein ahtaa?
9-5 -07 2.3T aut & BP
9-3 -01 t5 aero man & BP
#6226#
9-3 -01 t5 aero man & BP
#6226#
Re: vikakoodit p0340 ja p1107
Riippuu siitä mregistä, eli pyynnistä.Makwe kirjoitti:Letkuhan siellä oli kaasuläpällä hapristunu poikki. Samalla uusittiin muutama muu pätkä.
https://www.dropbox.com/s/bot0v23844h70 ... .16.26.mp4
Rupes toimimaan paremmin, pinlikin nousi 1950...
Nyt mair jää huipussaan noin 60-70, ilmeisesti ihan normaalia? Paljonko tuommosen vähän piristetyn aeron pitäis oikein ahtaa?
Koitappa pyöräyttää vähän lisää peruspainetta, 0,45-0,5bar.
v###u onneks on Saab (taas on saabistilla saab)
-03 95 aero A steg3
Ex-206 rc
ex-05 93 ss aero
#ssk-4707#
ex-99viggen e85 nappe st3,2
ex -00 93aero
-03 95 aero A steg3
Ex-206 rc
ex-05 93 ss aero
#ssk-4707#
ex-99viggen e85 nappe st3,2
ex -00 93aero
Re: vikakoodit p0340 ja p1107
Pyynti näytti olevan vähän päälle 1200, paljonko pitäis ahtojen tuolloin olla?
9-5 -07 2.3T aut & BP
9-3 -01 t5 aero man & BP
#6226#
9-3 -01 t5 aero man & BP
#6226#
Re: vikakoodit p0340 ja p1107
vähän päälle 1,0bar
v###u onneks on Saab (taas on saabistilla saab)
-03 95 aero A steg3
Ex-206 rc
ex-05 93 ss aero
#ssk-4707#
ex-99viggen e85 nappe st3,2
ex -00 93aero
-03 95 aero A steg3
Ex-206 rc
ex-05 93 ss aero
#ssk-4707#
ex-99viggen e85 nappe st3,2
ex -00 93aero
Re: vikakoodit p0340 ja p1107
Tänään kun vähän rivakammin kiihdytin niin nyki muutaman kerran ja sytytti moottorin vikavalon joka vilkkui. Vikavalo sammu noin kilometrin ajon jälkeen, koodit luettua tuli p1304 ja p0400. Kasetti on vaihdettu viime syksynä mallia motonet/kiina ja tulpat ei paljon ajetut varmaan alta 10tkm. 3" kiinan dp vaihdettu jokunen päivä sitten jonka jälkeen on oireet alkaneet. Lampda seilaa minusta enemmän kuin ennen (ehkä) amul arvot hyvät. Vai onkohan tuo kiinan sytytyskasetti tosiaan noin paska?
9-5 -07 2.3T aut & BP
9-3 -01 t5 aero man & BP
#6226#
9-3 -01 t5 aero man & BP
#6226#
Re: vikakoodit p0340 ja p1107
Kiinan kassu on tosiaan niin paska.
v###u onneks on Saab (taas on saabistilla saab)
-03 95 aero A steg3
Ex-206 rc
ex-05 93 ss aero
#ssk-4707#
ex-99viggen e85 nappe st3,2
ex -00 93aero
-03 95 aero A steg3
Ex-206 rc
ex-05 93 ss aero
#ssk-4707#
ex-99viggen e85 nappe st3,2
ex -00 93aero
Re: vikakoodit p0340 ja p1107
Mitähän tuo koodi p0400 meinaa? Pitää käydä maanantaina motonetissä reklamoimassa kasetista...
9-5 -07 2.3T aut & BP
9-3 -01 t5 aero man & BP
#6226#
9-3 -01 t5 aero man & BP
#6226#
Re: vikakoodit p0340 ja p1107
Ei ole P0400:sta, taas pirkkatesterin väärinlukuvika
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Re: vikakoodit p0340 ja p1107
aivan, nerr oli 1 ja testeri löysi 2 koodia.
9-5 -07 2.3T aut & BP
9-3 -01 t5 aero man & BP
#6226#
9-3 -01 t5 aero man & BP
#6226#
Re: vikakoodit p0340 ja p1107
Kasettihan se oireili ja on nyt takuuvaihdettu uuteen samanlaiseen, toivotaan nyt enemmän kilometrejä tälle yksilölle kuin edelliselle.
Mutta, kertokaahan viisaammat pitääkö softaa muokata kun tuon 3" dp jutun laittoi keulille?
Mutta, kertokaahan viisaammat pitääkö softaa muokata kun tuon 3" dp jutun laittoi keulille?
9-5 -07 2.3T aut & BP
9-3 -01 t5 aero man & BP
#6226#
9-3 -01 t5 aero man & BP
#6226#
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2026
- Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
- Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
- Viesti:
Re: vikakoodit p0340 ja p1107
Ei. Mahdollisesti 2 lambdan poisto jos alkaa sytyttää vikavaloo. Mikäli sul vakiosuuttimet ja viina niin ovat suuttimet tapissa jo stage 1 softal.
Tuut kyl juoksee motonettiin vaihtaa kasetteja vähä väliin....
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Tuut kyl juoksee motonettiin vaihtaa kasetteja vähä väliin....
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ