![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Kytkin luistaa ja spekulointia
Re: Kytkin luistaa ja spekulointia
Tarkoitat varmaan sitä pohjamuovia joka nousee pyörän etupuolelta vähänmatkaa ylös, se ei maksa uutenakaan kuin alta 30,- ![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Re: Kytkin luistaa ja spekulointia
Tommosissa osissa käytän b-osia, kytkimessä ja muissa kriittisissä komponenteissa ei ole ollut tapana tehdä kompromisseja. Hyvä sinänsä tietää että uusi maksaa 30€. B-osan ei kärsi maksaa kuin puolet korkeintaan. ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Re: Kytkin luistaa ja spekulointia
Itsekin aikoinani yllätyin, kun jämäkämpi Aeron kytkin olikin poljintuntumaltaan kevyempi, mitä ikäloppu matalapaineisen originaali.Mertmi kirjoitti: Kytkimestähän tuli oikein hyvä. Alempaa se nyt ottaakin ja kevyemmin poljinkin toimii, mitä ennen.
Uusi on aina uusi
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
2009 9-5 Griffin biopower JC Stage 1 Tämmöinen tummanharmaa
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
Re: Kytkin luistaa ja spekulointia
Mikä on nykyään suositeltu paketti 9-5 2.3 kytkimelle seuraaville Newtoneille.
19T:llä noin 500nm
600Nm
700Nm
19T:llä noin 500nm
600Nm
700Nm
Re: Kytkin luistaa ja spekulointia
Sachs Race Engineerin kytkin, valmistajan antamat kestävyys lukemat
SRE asetelma + Normaali kulutuspinnalla oleva levy (SRE) 580Nm
SRE asetelma + Sintteri levy (SRE) 680Nm
Käyttäjien kokemusten perusteella kestää helposti nuo väännöt, tosin kytkin tulee tuolla asetelmalla aika raskaaksi käyttää. Naisväki ei ainakaan meillä tykkää ajella SREn asetelmalla varustetulla Saabilla![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
SRE asetelma + Normaali kulutuspinnalla oleva levy (SRE) 580Nm
SRE asetelma + Sintteri levy (SRE) 680Nm
Käyttäjien kokemusten perusteella kestää helposti nuo väännöt, tosin kytkin tulee tuolla asetelmalla aika raskaaksi käyttää. Naisväki ei ainakaan meillä tykkää ajella SREn asetelmalla varustetulla Saabilla
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
#5500
Saab 9-5 Aero Wagon MY01 biopower
Saab 9-5 2.0t Vector Wagon MY02 EX | Saab 9-5 2.3t SE Wagon MY99 EX| | Saab 9-5 2.3t SE MY98 EX | Saab NG900 2.0 MY97 EX | Saab 99GLS MY79 EX
Saab 9-5 Aero Wagon MY01 biopower
Saab 9-5 2.0t Vector Wagon MY02 EX | Saab 9-5 2.3t SE Wagon MY99 EX| | Saab 9-5 2.3t SE MY98 EX | Saab NG900 2.0 MY97 EX | Saab 99GLS MY79 EX