Kytkin luistaa ja spekulointia
Re: Kytkin luistaa ja spekulointia
Tarkoitat varmaan sitä pohjamuovia joka nousee pyörän etupuolelta vähänmatkaa ylös, se ei maksa uutenakaan kuin alta 30,-
Re: Kytkin luistaa ja spekulointia
Tommosissa osissa käytän b-osia, kytkimessä ja muissa kriittisissä komponenteissa ei ole ollut tapana tehdä kompromisseja. Hyvä sinänsä tietää että uusi maksaa 30€. B-osan ei kärsi maksaa kuin puolet korkeintaan.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Re: Kytkin luistaa ja spekulointia
Itsekin aikoinani yllätyin, kun jämäkämpi Aeron kytkin olikin poljintuntumaltaan kevyempi, mitä ikäloppu matalapaineisen originaali.Mertmi kirjoitti: Kytkimestähän tuli oikein hyvä. Alempaa se nyt ottaakin ja kevyemmin poljinkin toimii, mitä ennen.
Uusi on aina uusi
2009 9-5 Griffin biopower JC Stage 1 Tämmöinen tummanharmaa
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
Re: Kytkin luistaa ja spekulointia
Mikä on nykyään suositeltu paketti 9-5 2.3 kytkimelle seuraaville Newtoneille.
19T:llä noin 500nm
600Nm
700Nm
19T:llä noin 500nm
600Nm
700Nm
Re: Kytkin luistaa ja spekulointia
Sachs Race Engineerin kytkin, valmistajan antamat kestävyys lukemat
SRE asetelma + Normaali kulutuspinnalla oleva levy (SRE) 580Nm
SRE asetelma + Sintteri levy (SRE) 680Nm
Käyttäjien kokemusten perusteella kestää helposti nuo väännöt, tosin kytkin tulee tuolla asetelmalla aika raskaaksi käyttää. Naisväki ei ainakaan meillä tykkää ajella SREn asetelmalla varustetulla Saabilla
SRE asetelma + Normaali kulutuspinnalla oleva levy (SRE) 580Nm
SRE asetelma + Sintteri levy (SRE) 680Nm
Käyttäjien kokemusten perusteella kestää helposti nuo väännöt, tosin kytkin tulee tuolla asetelmalla aika raskaaksi käyttää. Naisväki ei ainakaan meillä tykkää ajella SREn asetelmalla varustetulla Saabilla
#5500
Saab 9-5 Aero Wagon MY01 biopower
Saab 9-5 2.0t Vector Wagon MY02 EX | Saab 9-5 2.3t SE Wagon MY99 EX| | Saab 9-5 2.3t SE MY98 EX | Saab NG900 2.0 MY97 EX | Saab 99GLS MY79 EX
Saab 9-5 Aero Wagon MY01 biopower
Saab 9-5 2.0t Vector Wagon MY02 EX | Saab 9-5 2.3t SE Wagon MY99 EX| | Saab 9-5 2.3t SE MY98 EX | Saab NG900 2.0 MY97 EX | Saab 99GLS MY79 EX