välijäähdytin
välijäähdytin
eli nurkissa on pyörinyt jo jonkin aikaa peugeot 406 Tdi:n
välijäähdytin..
63x36x3,5cm (muovipäädyt)
olisiko mitään järkeä laittaa tuollainen NG900:sen nokalle
laskeeko tehot, vai mitä?
kestääkö painetta?
välijäähdytin..
63x36x3,5cm (muovipäädyt)
olisiko mitään järkeä laittaa tuollainen NG900:sen nokalle
laskeeko tehot, vai mitä?
kestääkö painetta?
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4093
- Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
- Paikkakunta: jkl, laukaa
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4093
- Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
- Paikkakunta: jkl, laukaa
Mimmi kirjoitti:Eipä näyttänyt muovipäätyiseltä cooleriltasaabracing kirjoitti:näyttää nää jotkin nykyaikaset ihan toimivilta...
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1609145
kysyttii et onko päteviä orkkiskuulereita, ei ne kaikki oo muovipäädyilYleensäkin aika harvassa taitaa olla oikeasti hyvät orkkiscoolerit(korjatkaa, jos olen pahasti väärässä).

Jossain vanhassa topicissa oli jonkun toteamus, että muovipääty-cuulerit hajotetaan liian vähän joustavilla putkistoilla. Tottahan se on kun ajattelee, että 200hv vääntää konetta ja putkisto ei jousta. Saa olla melkoiset paineet, että syntyy vastaava rasitus.
Teemu Malinen
Outback XT -05
ex: 900GLs automatic -84
Outback XT -05
ex: 900GLs automatic -84
-
- "Aero"
- Viestit: 465
- Liittynyt: Su Helmi 22, 2004 01:50
- Paikkakunta: Turku
Fakta on, että orkkiscoolerit pyritään tekemään halvalla, ja sellaisiksi, että juuri ja juuri täyttävät käyttötarkoituksen. Bisnestähän tuo autotehtailu on. Siksipä koskaan ei kilpa-autossa näy orkkiscooleria.
Kyllähän muoviåäädytkin [voivat] kestää, mutta onpa monella pääty
irronnut jo 1.1 baarillakin. Kennon voi turvallisesti käyttää, jos se on tarpeeksi hyvin virtaavaa mallia, mutta päädyt kannattaa ilman muuta vaihtaa.[/i]
Kyllähän muoviåäädytkin [voivat] kestää, mutta onpa monella pääty
irronnut jo 1.1 baarillakin. Kennon voi turvallisesti käyttää, jos se on tarpeeksi hyvin virtaavaa mallia, mutta päädyt kannattaa ilman muuta vaihtaa.[/i]
-
- "Aero"
- Viestit: 465
- Liittynyt: Su Helmi 22, 2004 01:50
- Paikkakunta: Turku
Fakta on, että orkkiscoolerit pyritään tekemään halvalla, ja sellaisiksi, että juuri ja juuri täyttävät käyttötarkoituksen. Bisnestähän tuo autotehtailu on. Siksipä koskaan ei kilpa-autossa näy orkkiscooleria.
Kyllähän muovipäädytkin VOIVAT kestää, mutta onpa monella pääty
irronnut jo 1.1 baarillakin. Kennon voi turvallisesti käyttää, jos se on tarpeeksi hyvin virtaavaa mallia, mutta päädyt kannattaa ilman muuta vaihtaa.[/i]
Kyllähän muovipäädytkin VOIVAT kestää, mutta onpa monella pääty
irronnut jo 1.1 baarillakin. Kennon voi turvallisesti käyttää, jos se on tarpeeksi hyvin virtaavaa mallia, mutta päädyt kannattaa ilman muuta vaihtaa.[/i]
-
- "Aero"
- Viestit: 465
- Liittynyt: Su Helmi 22, 2004 01:50
- Paikkakunta: Turku