Risto kirjoitti:Kuka on tuo mainitsemasi hätäisi, miten hän tähän aiheeseen liittyy ja miten hätäisi poikkeaa tavallisesta isistä?Komppaaja kirjoitti:Pitäskö kaivaa jo Salli Saaren puhelinnumero hätäisiä varten ?
Lukutaito hukassa ?

Risto kirjoitti:Kuka on tuo mainitsemasi hätäisi, miten hän tähän aiheeseen liittyy ja miten hätäisi poikkeaa tavallisesta isistä?Komppaaja kirjoitti:Pitäskö kaivaa jo Salli Saaren puhelinnumero hätäisiä varten ?
Ärsyttäisi se Venäjää maailmanpoliittisesti vähemmänkin sekavassa tilanteessa. Enkä mä oikein myöskään keksi, että miksi me olisimme seuraava kohde, yhteistä historiaa on kuitenkin lähinnä se n. satavuotinen autonomian aika eikä meininki silloinkaan ollut kovin venäläistä, lukuunottamatta sortovuosia eikä niistäkään sitten mitään lopulta tullut.Juha96 kirjoitti:Eipä tietenkään kesken tilanteen, mutta tilanteen rauhoituttua kannattaa enempiä viivyttelemättä hoitaa asia sellaiseen kuntoon, ettemme ole seuraava kohde.
Virolaiset olivat meitä viisaampia, tässä kuussa tulee täyteen 10 v Naton jäsenenä eikä heidän tarvitse enää tällaisia miettiä.
No jos esim Lappeenrannassa tai Uuraisilla tms..paikassa asuvat venakotEnkä mä oikein myöskään keksi, että miksi me olisimme seuraava kohde,
Sitten heräämme käsi potassa eli huomaamme, että tilalla onkin joku sinnemäki...Pakari kirjoitti:Voi tätä ilon päivää! Merja Kyllönen ei ole enää liikenneministeri!
Pitääkö lukea YLEn propagandaa?Rattivaihde kirjoitti:http://yle.fi/uutiset/liikenneopettaja_ ... ta/7168978
Pitäisikö noin pihalla autoilukulttuurista olevan olla autokoulussa opettajana?
Muut uutislähteet kävivät viime vuonna niin sietämättömiksi poliittisilla linjauksillaan ja viihteellisyydellään että jäljelle jäi vain YLE. Nyt sekin on kovaa vauhtia muuttumassa yhtä surkeaksi mutten ole vielä keksinyt uutta pakopaikkaa.Risto kirjoitti:Pitääkö lukea YLEn propagandaa?
En minä kyllä tuosta kovin pahoja pihallaolemisia löytänyt. Toisin sanoen minunkin mielestäni ajonopeus pitää mitoittaa niin että se tuntuu itselle hyvältä, mutta nopeusrajoitusten mukaan. Ja jos sitä myöten ajaa sitten liian hiljaa muihin nähden, niin huolehtii parhaansa mukaan siitä että nopeammat pääsevät turvallisesti ohi.Rattivaihde kirjoitti:http://yle.fi/uutiset/liikenneopettaja_ ... ta/7168978
Toi säästäminenhän on perinteisesti tuttu argumentti tupakoinnin vastaisista keskusteluista. Kaikki pääsee aina joka vuosi käymään etelässä heti kun vaan lopettaa kessuttelemisen. Mä olen yleensä todennut, että en kyllä pääsisi, koska jos en käyttäisi niitä rahoja keuhkojeni tuhoamiseen, mä luultavasti joko pelaisin tai ryyppäisin ne.Rattivaihde kirjoitti:Minä ainakin mieluummin pistän ne sadat eurot auton tankkiin ja nautin ajamisesta kuin säästän hampaat irvessä jotta pääsee kolmesti vuodessa johonkin turistihelvettiin.
Suurimmalle osalle ihmisistä autoilu on vain liikkumista paikasta toiseen. Tämän huomaa jo jos katsoo Suomen myydyimpien automallien listaa. Ajamisen pitää olla edullista, turvallista ja järkevää. Sitten kun ollaan sen Skodan ratissa maantiellä, nämä unohtuu ja roikutaan edellä ajavan puskurissa ja ollaan niin kimiräikkösiä, ettäRattivaihde kirjoitti: Sekin idea tuossa on pielessä että autoilu olisi vain pakollinen paha jota vielä ikävämmäksi tekemällä voi säästää johonkin kivaan kuten lomamatkaan. Minä ainakin mieluummin pistän ne sadat eurot auton tankkiin ja nautin ajamisesta kuin säästän hampaat irvessä jotta pääsee kolmesti vuodessa johonkin turistihelvettiin.
No ainakin luottamus niiden sanomisten totuudellisuuteen nousisi.AZP kirjoitti:Sitä paitsi tuollaisen autokoulukekkosen duuni on olla tuota mieltä autoilusta julkisuudessa. Mitä siitäkin tulisi jos kansanterveyslaitoksen tyypit olisi lehdissä kertomassa miten hauskaa kännääminen on ja miten halpaa viina on Virossa![]()
Tää on vissiin mennyt ihmisille tajuntaanRattivaihde kirjoitti:http://yle.fi/uutiset/liikenneopettaja_ ... ta/7168978