Jäähdytinnesteestä
Jäähdytinnesteestä
Onkos noissa punaisissa nesteissä eroja vai onko sama mitä punaista nestettä laitan lisäyksenä ? Vai pitääkö lähteä merkkiliikkeestä hakemaan purkki ? Näkyy olevan huoltsikan purkeissa eri autonvalmistajien speksejä. Lienee ihan normaalia että 9-3.ssa on vajaan 30 tkm matkalla mennyt pinta ylärajasta alarajaan ?
Minulla vihreät nesteet.
Jäähdytinnestettä kun ostin, kyselin paikallisesta AD-liikkeestä, että käykö niiden myymä Zero (virheä) autooni, eivät osanneet sanoa.
Merkkiliikkeeseen marssin ostamaan litkua. Varaosamyyjä kurkkasi konepellin alle ja myi vihreää Zeroa hiukan kalliimmalla kuin AD...
Eipä tuo kovin pahalta kulutukselta kuulosta. Varmaan jos joku paikka "vuotaisi", joutuisit lisäilemään 1000 km välein.
Jäähdytinnestettä kun ostin, kyselin paikallisesta AD-liikkeestä, että käykö niiden myymä Zero (virheä) autooni, eivät osanneet sanoa.
Merkkiliikkeeseen marssin ostamaan litkua. Varaosamyyjä kurkkasi konepellin alle ja myi vihreää Zeroa hiukan kalliimmalla kuin AD...

Eipä tuo kovin pahalta kulutukselta kuulosta. Varmaan jos joku paikka "vuotaisi", joutuisit lisäilemään 1000 km välein.
Eski kirjoitti:Kyllähän se nyt jostain vuotaa. Kannattaisi ainakin kiristää kannenpultit ennenkuin menee kansipahvi. 9-3:ssa on aika yleistä, että kannenpultit löystyy...
Eski
Niin no, en mä nyt kovin huolestuttavana pidä 0,5 litraa / 30tkm kulutusta. Jokaiseen autoon jota olen käyttänyt huollossa 10-20tkm välein on myös lisätty nestettä tuon verran. Noi kannenpultit voisin kyllä kiristyttää jossain... varmuuden vuoksi.