Jäähdytinnesteestä

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
Kaide
"Hölösuu"

Jäähdytinnesteestä

Viesti Kirjoittaja Kaide »

Onkos noissa punaisissa nesteissä eroja vai onko sama mitä punaista nestettä laitan lisäyksenä ? Vai pitääkö lähteä merkkiliikkeestä hakemaan purkki ? Näkyy olevan huoltsikan purkeissa eri autonvalmistajien speksejä. Lienee ihan normaalia että 9-3.ssa on vajaan 30 tkm matkalla mennyt pinta ylärajasta alarajaan ?
tevisu
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja tevisu »

Minulla vihreät nesteet.

Jäähdytinnestettä kun ostin, kyselin paikallisesta AD-liikkeestä, että käykö niiden myymä Zero (virheä) autooni, eivät osanneet sanoa.
Merkkiliikkeeseen marssin ostamaan litkua. Varaosamyyjä kurkkasi konepellin alle ja myi vihreää Zeroa hiukan kalliimmalla kuin AD... :)

Eipä tuo kovin pahalta kulutukselta kuulosta. Varmaan jos joku paikka "vuotaisi", joutuisit lisäilemään 1000 km välein.
Eski
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja Eski »

Kyllähän se nyt jostain vuotaa. Kannattaisi ainakin kiristää kannenpultit ennenkuin menee kansipahvi. 9-3:ssa on aika yleistä, että kannenpultit löystyy...

Eski
Kaide
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Kaide »

Eski kirjoitti:Kyllähän se nyt jostain vuotaa. Kannattaisi ainakin kiristää kannenpultit ennenkuin menee kansipahvi. 9-3:ssa on aika yleistä, että kannenpultit löystyy...

Eski

Niin no, en mä nyt kovin huolestuttavana pidä 0,5 litraa / 30tkm kulutusta. Jokaiseen autoon jota olen käyttänyt huollossa 10-20tkm välein on myös lisätty nestettä tuon verran. Noi kannenpultit voisin kyllä kiristyttää jossain... varmuuden vuoksi.
Vastaa Viestiin