Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
deportivo
"Viggen"
Viestit: 535 Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 19:55
Viesti
Kirjoittaja deportivo » La Tammi 15, 2005 15:07
Onkohan tuon pois ottamisella mitään merkitystä mihinkään? Ihmetyttää kuitenkin miksi tuollainen kuristus on yleensä laitettu. Onkohan muissakin saabeissa silenceria, kun ng 900?
juuso
"Viggen"
Viestit: 653 Liittynyt: Su Heinä 13, 2003 17:56
Paikkakunta: Pirkkala
Viesti
Kirjoittaja juuso » La Tammi 15, 2005 15:32
mikäs tää on?
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093 Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa
Viesti
Kirjoittaja saabracing » La Tammi 15, 2005 15:46
sen ku ottaa pois niin tulee "miehekkäämmät" äänet...
Esim. kaverin 16v cliossa on imuäänien vaimentaja, jonka poiston jälkeen on yhtä juhlaa kiihdytellä.
ne on niitä sivistyneiden keksintöjä
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2248 Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja NG900T » La Tammi 15, 2005 15:53
saabracing kirjoitti: sen ku ottaa pois niin tulee "miehekkäämmät" äänet...
Mun mielestä ei ollu paljoo vaikutusta... vaikka samalla vaihtu tilalle crossflow ic.
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
Tuumer
"Turbo"
Viestit: 202 Liittynyt: Pe Heinä 16, 2004 22:04
Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja Tuumer » La Tammi 15, 2005 17:38
deportivo kirjoitti: Onkohan tuon pois ottamisella mitään merkitystä mihinkään? Ihmetyttää kuitenkin miksi tuollainen kuristus on yleensä laitettu. Onkohan muissakin saabeissa silenceria, kun ng 900?
Mun ´99 9-3:ssa oli kanssa turbon silencer, mutta en sen poistolla huomannut mitään vaikutusta. Kuvittelin pienen turbon vinkumisen kuulleeni, mutta se saattoi johtua putken asennuksesta tai asentovirheestä.
tevisu
"Hölösuu"
Viestit: 1880 Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 19:47
Paikkakunta: Heinola
Viesti
Kirjoittaja tevisu » La Tammi 15, 2005 18:00
Ei oo "tulppaa" enää ainakaan -01 9-3:ssa.
Tuumer
"Turbo"
Viestit: 202 Liittynyt: Pe Heinä 16, 2004 22:04
Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja Tuumer » La Tammi 15, 2005 18:16
tevisu kirjoitti: Ei oo "tulppaa" enää ainakaan -01 9-3:ssa.
MUTU: vaihtuiskohan samassa vuosimallissa kun muuttuu letkuliitännät eripuolille cooleria? Eli ilmeisesti Trionic 5 / 7 on se ratkaiseva asia.
Se silencer sijaisee nimenomaan siinä putkessa mikä menee ahtimelta "väärälle"puolelle cooleria.
deportivo
"Viggen"
Viestit: 535 Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 19:55
Viesti
Kirjoittaja deportivo » La Tammi 15, 2005 18:47
No, taidanpa kumminkin napata sen pois sieltä kuristelemasta.
Sabo
"Hölösuu"
Viestit: 1048 Liittynyt: Su Joulu 28, 2003 21:52
Paikkakunta: Nokia
Viesti
Kirjoittaja Sabo » La Tammi 15, 2005 18:52
deportivo kirjoitti: No, taidanpa kumminkin napata sen pois sieltä kuristelemasta.
Niinpä tietenkin.... Mitä vaan, että pääsis kotoo hetkeks poisko?
9-3 ss 1.9 ttid aut. -11
Ex 9-5 2.3T A -07 vector wagon
ex 9-5 2.0t A -00 Wagon
deportivo
"Viggen"
Viestit: 535 Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 19:55
Viesti
Kirjoittaja deportivo » La Tammi 15, 2005 19:09
Toki niinkin. Itte oot kyllä aina kun tilaisuus tulee tonnarias roplaamassa. Taidankin asentaa sen silencerin sun suuhus..Heh heh.
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150 Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja pade » La Tammi 15, 2005 21:09
juuso
"Viggen"
Viestit: 653 Liittynyt: Su Heinä 13, 2003 17:56
Paikkakunta: Pirkkala
Viesti
Kirjoittaja juuso » Su Tammi 16, 2005 04:13
ok. tää siis hiljentää turbon ääniä, vai? onko siitä mitään muuta hyötyä?
TurboJanne
"Aero"
Viestit: 465 Liittynyt: Su Helmi 22, 2004 01:50
Paikkakunta: Turku
Viesti
Kirjoittaja TurboJanne » Su Tammi 16, 2005 13:54
No ei kai se hyötyä ole, jos turbo muuttuu hiljaisemmaksi, häh ?
Coltti
"Hölösuu"
Viestit: 2834 Liittynyt: To Huhti 22, 2004 09:34
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja Coltti » Su Tammi 16, 2005 14:05
Edustusautokäytössä ei niitä duNpin pihinöitä yms ääniä juurikaan kaivata, joten siksi turbo silencer.
Eero Tiainen
T7 & T8 JC performance.
Kysy!
tevisu
"Hölösuu"
Viestit: 1880 Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 19:47
Paikkakunta: Heinola
Viesti
Kirjoittaja tevisu » Su Tammi 16, 2005 14:11
Coltti kirjoitti: Edustusautokäytössä ei niitä duNpin pihinöitä yms ääniä juurikaan kaivata, joten siksi turbo silencer.
Huumorimiehiä.....
NG900/OG9-3 edustusauto....juupa...