900 2.0T vm95 konevika
900 2.0T vm95 konevika
foorumi koitin selata mutten löytänyt mitään apuja elikkäs kun ylittää 3000kierroksen rajan nii auto hyytyy ja kierrokset seilaa 2800/3200 välissä, heti kun kierrokset on laskenu nii toimii taas normaalisti sinne 3000kierrokseen. ja toimii normaalisti paikallaan mutta ajossa alottaa. mitä teen?
Re: 900 2.0T vm95 konevika
Mahdollisesti polttoaineen puutetta täälläkin, paljon ajettu ja onko pumpun iästä tietoa ?
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Re: 900 2.0T vm95 konevika
280tkm ja pumpusta en tiedä, kaveri meinas että kannattaa kaikki ahto putket tarkastaa vuotojen takia ja sytkäkasetti kans.
Re: 900 2.0T vm95 konevika
Ei saa ilmavuodoilla tuollaisia ilmiöitä aikaan mutta kasetti tai muut sytytysjärjestelmän häiriöt on mahdollisia, myös kampiakselin asentoanturi.
Mutta siltikin kehottaisin noilla kilsoilla jo vaihtamaan pumpun ja suodattimen samantien.
Mutta siltikin kehottaisin noilla kilsoilla jo vaihtamaan pumpun ja suodattimen samantien.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Re: 900 2.0T vm95 konevika
Vikakoodit anto kampiakselin asentotunnistimen syyksi