900 2.0T vm95 konevika

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
jippo93
"Kaasari"
Viestit: 30
Liittynyt: To Helmi 07, 2013 16:26
Paikkakunta: oulu

900 2.0T vm95 konevika

Viesti Kirjoittaja jippo93 »

foorumi koitin selata mutten löytänyt mitään apuja elikkäs kun ylittää 3000kierroksen rajan nii auto hyytyy ja kierrokset seilaa 2800/3200 välissä, heti kun kierrokset on laskenu nii toimii taas normaalisti sinne 3000kierrokseen. ja toimii normaalisti paikallaan mutta ajossa alottaa. mitä teen?
vesa67
"Hölösuu"
Viestit: 4621
Liittynyt: To Tammi 25, 2007 17:34
Paikkakunta: Kangasala

Re: 900 2.0T vm95 konevika

Viesti Kirjoittaja vesa67 »

Mahdollisesti polttoaineen puutetta täälläkin, paljon ajettu ja onko pumpun iästä tietoa ?
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style

E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
jippo93
"Kaasari"
Viestit: 30
Liittynyt: To Helmi 07, 2013 16:26
Paikkakunta: oulu

Re: 900 2.0T vm95 konevika

Viesti Kirjoittaja jippo93 »

280tkm ja pumpusta en tiedä, kaveri meinas että kannattaa kaikki ahto putket tarkastaa vuotojen takia ja sytkäkasetti kans.
vesa67
"Hölösuu"
Viestit: 4621
Liittynyt: To Tammi 25, 2007 17:34
Paikkakunta: Kangasala

Re: 900 2.0T vm95 konevika

Viesti Kirjoittaja vesa67 »

Ei saa ilmavuodoilla tuollaisia ilmiöitä aikaan mutta kasetti tai muut sytytysjärjestelmän häiriöt on mahdollisia, myös kampiakselin asentoanturi.
Mutta siltikin kehottaisin noilla kilsoilla jo vaihtamaan pumpun ja suodattimen samantien.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style

E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
jippo93
"Kaasari"
Viestit: 30
Liittynyt: To Helmi 07, 2013 16:26
Paikkakunta: oulu

Re: 900 2.0T vm95 konevika

Viesti Kirjoittaja jippo93 »

Vikakoodit anto kampiakselin asentotunnistimen syyksi
Vastaa Viestiin