Huomaa hintoja vertaillessa, että monet rengasliikkeet sitten haluavat isompaa asennuskorvausta, jos renkaita ei osteta heiltä..
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Mulla on tyyppi tiedossa joka heittää ne sitten maalauksen jälkeen päälle
Itte tähän asti ostanu vianorilta GT Radialit ja niistä tykänny. Ei vaan tahdo löytyä noista nettikaupoista niitä kauhiasti, mutta NANKANG merkkisiä löytyy, kellään kokemusta niistä?
Nro 6180 9-3 1999 2.0/R.I.P. 900 1983 2.0/9-3 1999 2.0T
Nankang linglong... Juup. Ei kannata. Parissa ropposessa olleet alla ostettaessa. Ihan p******. Tähdet voit korvata haluamallasi kirjaimilla. Sävyn täytyy kuitenkin olla syvän negatiivinen.
# 6427
Saab 9000 2.0t - 5v my96.
On your feet you feel the beat, it goes straight to your spine
Shake your head, you must be dead if it don't make you fly.
No niin, surffailtu tarpeeksi ja löysin laatuvanne.fi josta edullisesti Kumhon nastarenkaat ja ilmainen toimitus. Tilaanpa ne, sellasillakin joskus ajellu ja musta hyvät oli..
Nro 6180 9-3 1999 2.0/R.I.P. 900 1983 2.0/9-3 1999 2.0T
Onko kellään hajua mistä noita liittimien (naaras)pinnejä oikein saisi ostettua mielellään vähän isomman satsin kerralla. Noille kun tuntuu jatkuvasti olevan tarvetta niin ostaisi kerralla jemmaan noita..
Tämmönen pien kysymys mihkä en ole mistään löytänyt vastausta. Autona siis saab 9-3 vm.99 ja autossa manuaalinen ilmastointi. Puhalluksen suuntaussäätö ei toimi , ei vaikka mihin suuntaan kääntää niin puhaltaa vain jaloille. Eli millainen mahtaa mekanismi olla ja syitä miksi ei toimi?
EX: OG 9-3 t5 -99, NG 9-3 2.0t-03,
OG 9-3 t5 -00 Nykyinen: OG 9-3 Coupe t5 -98
Eli tossa OG9-3ssa vm.03 on pientä häikkää noissa pitkissä ajovaloissa. Kuskin puolen pitkä ei toimi, normaali toimi kyllä. Vaihdoin polttimot n. kk sitten, ja kokeilin vaihtaa takaisin vanhoihin siihen kuskin puolelle jos pitkä toimis, mutta ei.. Eli ilmeisesti joku juotos kylmänä tai jtn?
Anteeksi epäselvä kirjoitus.. kirjoittelen kännykällä kiireellä
Onko vakio T7 kolkin oikea ahtopaine n. 0.6baria? Tällaisen lukeman sain kolmosella vedättelemällä. Hieman vaan pölläyttää tuo ahdin ja kävin kokeilemassa ahtaako vielä normaalisti. Kone siis vakio 2.0 150hv.
9-5 NG | 9-3 SC | 9-3 Aero | 95 V4 | Exät | 9-3 SC TiDs | 9-5 Aero | 900 Turbo T8 x 2 | 9-3 SE | 9000 CS x 4 |
"Having a fast SAAB is like coming out of the closet, you might surprise people, but you're still gay"
SS kirjoitti:Noin 0,4 pitäisi olla matalapaineturbon paine vakiona. Ei siis ainakaan ole tippuneet paineet
No jotain positiivista Paljonkohan mahtaa olla sitten siinä 185hv versiossa. Ettei vaan olis sen softa sisässä... Ei kyllä papereissa ole mainintaa joten tuskimpa.
9-5 NG | 9-3 SC | 9-3 Aero | 95 V4 | Exät | 9-3 SC TiDs | 9-5 Aero | 900 Turbo T8 x 2 | 9-3 SE | 9000 CS x 4 |
"Having a fast SAAB is like coming out of the closet, you might surprise people, but you're still gay"