No joo, ei se kestä oikein vakiokokoonpanossakaan, ainakaan 5-vaihteisen laatikon kytkytin. Valitettavan lyhytikäisiä ovat muutenkin ja toki etanolipäivityksen myötä kasvanut vääntö sitten viimeistään alkaa lipsutella jo muutenkin ehtoopuolella (tarkoittaa ng9-3:ssa jo 100-150tkm ajettua) olevaa kytkinpakettia.
6-vaihteisen kytkintä kehuvat paremmaksi, mutta kyllä ainakin tuon meidän valkoisen kanssa saa tarkasti ajella aina kun on RE85 tankissa. Päivitys on tehty 170tkm kohdalla ja välittömästi alkoi luistelu...
Täällä on hyvä threadi "Mikä kytkin 9-3:een", jossa on käsitelty eri laatikoiden eri kytkinvaihtoehtoja. Siinä on jo aika paljon kahlaamista, mutta hyviä pointtejakin sieltä kyllä saa poimittua.
Niin, tervetuloa joukkoon ja onnittelut uudesta autosta!
EDIT: Tobbana oli näköjään langoilla samaan aikaan. Niin, uutena siis kestää, vanhana heikommin. Tuo "vanhuus" vain tulee näissä aiemmin kuin Saabin kytkimen kanssa on yleensä totuttu.