
Tasauspyörästön lukkot kuvia lisätty nyt lukot asennettuna
-
- "Turbo"
- Viestit: 274
- Liittynyt: La Syys 13, 2003 14:45
- Paikkakunta: lohja
Joku tuossa kysyikin että mihin homma perustuu, ja että onko mallia LSD eli onko etupyörät "yhtä puuta" kun veto on päällä ja härveli lukittuu, vai salliiko pyörimisnopeuseroa ja jos sallii niin kuinka paljon? Jos se eka malli on ollu ns. kitkalukko niin katukäyttöön se voisi olla parempi jos tuo "evo2" on jäykkä.
Se lootahan tuppaa kyllä jo muutenkin räjähtämään, erittäin kannatettava projekti silti
-Ville
Se lootahan tuppaa kyllä jo muutenkin räjähtämään, erittäin kannatettava projekti silti
-Ville
Jep. Semmoinen kitkatoiminen joka sallii hiukan pyörimisnopeudessa eroa voisi olla katukäyttöön paremmin soveltuva. Tuntuisi että täysin luistamaton jäykkä lukko ei välttämättä ole oikein mukava eikä järkevä käyttöautoon. Renkaat varmaan ainakin kärsii aika lailla. Eli LSD-tyyppinen jonkin verran nopeuseroa salliva kiinnostaisi. Vai olisiko jollain positiivisia kokemuksia ihan tuollaisesta luistamattomasta lukosta käyttöautossa 

#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Sen kitka version tekeminen maksaa enemmän joten hinta on sitten taas toinen voin kyllä tiedustella mitä se jäis maksamaan. (en lupaa mitään)
Kyllä tämä malli on LSD. Kirjain yhdistelmästä tulee kyllä vallan muuta mieleen
Tämän lukon systeemiä en viitsi tässä paljastaa.
Lukko tosin vapautuu heti kun löysää kaasua.
Katu autossa lukon miellyttävyydestä en sano mitään mutta sutii kurvissa ainakin kummallakin pyörällä.
Laatikon kestoon taas rata autoissa haemme juuri lisää kestävyyttä kun ei pyärä lyö tyhjää ja siten ei laatikko ns. rytki
Kyllä tämä malli on LSD. Kirjain yhdistelmästä tulee kyllä vallan muuta mieleen

Tämän lukon systeemiä en viitsi tässä paljastaa.
Lukko tosin vapautuu heti kun löysää kaasua.
Katu autossa lukon miellyttävyydestä en sano mitään mutta sutii kurvissa ainakin kummallakin pyörällä.
Laatikon kestoon taas rata autoissa haemme juuri lisää kestävyyttä kun ei pyärä lyö tyhjää ja siten ei laatikko ns. rytki
Viimeksi muokannut Kapaleino, To Tammi 20, 2005 08:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kyllähän sitä kaikkea rakentais kun olis rahaa ja aikaa.
Hmm... Tämmönen lukko vois olla muutes hyvä, kun tossa serkkupojan kanssa mietittiin, voisko esim. 99:llä ajaa Winter Crossia. Ovat kuulemma etuvetoisilla pärjänneet varsin hienosti.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Kilpa-autoon tuo on pätevä, mutta käyttöautossa ei oikein ole MINUN mielestä hyvä. Mutta jos on joku sleeper tai harrasteauto niin sitten tuo ihan ehdoton, kun semmoisella ajaa harvemmin. No, niin. Voihan sitä laittaa käyttöautoonkin tuommoisen.
Heitetäänpä samasta aiheesta mutta asian vierestä. Näin joskus netissä skannatun sivun Saabin vanhasta Sport&Rally-katalookista (nimi ei välttämättä ole nyt oikein). Siinä oli, jos en väärin muista, kitkalukko 99 ja 96 periin. Tämä osahan ei taida olla samanlainen kummassakin, mutta onko näitä osia ollut "liikkeellä" varaosina mies muistiin?
Heitetäänpä samasta aiheesta mutta asian vierestä. Näin joskus netissä skannatun sivun Saabin vanhasta Sport&Rally-katalookista (nimi ei välttämättä ole nyt oikein). Siinä oli, jos en väärin muista, kitkalukko 99 ja 96 periin. Tämä osahan ei taida olla samanlainen kummassakin, mutta onko näitä osia ollut "liikkeellä" varaosina mies muistiin?
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Sun ois pitäny mainostaa tätä trendikkäästi "torsen-tyyppisenä" niin menis kuin kuumille kiville.Kyllä tämä malli on LSD. Kirjain yhdistelmästä tulee kyllä vallan muuta mieleen
Tämän lukon systeemiä en viitsi tässä paljastaa.
Lukko tosin vapautuu heti kun löysää kaasua.

Tuommonen vääntöön reagoivahan se paras on katuautoon, riippuen siitä kuinka herkästi se nappaa kiinni. Eli periaatteessa normaaliajossa kuin vakioauto ja kaasu pohjassa lukollinen raaseri.

Itellä ei oo nyt ylimääräistä rahaa tuon vertaa, toivottavasti näitä on vielä saatavilla kun rahatilanne paranee keväämmällä.

Aki Peltola #1132
Loistavaa rakentelua!
Perhana kun tuli puolivuotta liian myöhään tämä topicci. Olis silloin ollut laatikko pöydällä. Mahtava juttu kyllä. Parikertaa oon ajanut autolla missä vastaava lukko kiinni. Ite en rakennellussa satkussa pistäisi todellakaan pahakseni. Käyttöautossa hyödyttää varmaan yhtä paljon kuin bilteman kuvastosta tilattu pakoputkenpää....
Perhana kun tuli puolivuotta liian myöhään tämä topicci. Olis silloin ollut laatikko pöydällä. Mahtava juttu kyllä. Parikertaa oon ajanut autolla missä vastaava lukko kiinni. Ite en rakennellussa satkussa pistäisi todellakaan pahakseni. Käyttöautossa hyödyttää varmaan yhtä paljon kuin bilteman kuvastosta tilattu pakoputkenpää....

Saab 9-3 Sport Combi 1,8t Linear Business (KA)
#1814
#1814
Jipii ensimmäinen joka on hiffannu tuon lukon perus ideanAksu900 kirjoitti:Sun ois pitäny mainostaa tätä trendikkäästi "torsen-tyyppisenä" niin menis kuin kuumille kiville.Kyllä tämä malli on LSD. Kirjain yhdistelmästä tulee kyllä vallan muuta mieleen
Tämän lukon systeemiä en viitsi tässä paljastaa.
Lukko tosin vapautuu heti kun löysää kaasua.![]()
Tuommonen vääntöön reagoivahan se paras on katuautoon, riippuen siitä kuinka herkästi se nappaa kiinni. Eli periaatteessa normaaliajossa kuin vakioauto ja kaasu pohjassa lukollinen raaseri.
Itellä ei oo nyt ylimääräistä rahaa tuon vertaa, toivottavasti näitä on vielä saatavilla kun rahatilanne paranee keväämmällä.


Kyllähän sitä kaikkea rakentais kun olis rahaa ja aikaa.
No sittenhän tuo kyllä olisi oikein sopiva, käsitin alkuun että ei olisi LSD-tyyppinen. Kyllä tuo varmasti tekisi laatikon kestolle ja muutenkin ajettavuudelle tehovehkeessä hyvää..
Pitääkin katsoa jos olisi varaa lähteä tilauksen mukaan.
Pitääkin katsoa jos olisi varaa lähteä tilauksen mukaan.

#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Ei sitä laatikkoa tarvitse pöydälle ottaa. Vetarit pois, pikarit pois. Laatikon takakansi auki ja perä pois. Ko. lukko paikalleen ja kasaus.e0000333 kirjoitti:Loistavaa rakentelua!
Perhana kun tuli puolivuotta liian myöhään tämä topicci. Olis silloin ollut laatikko pöydällä. Mahtava juttu kyllä. Parikertaa oon ajanut autolla missä vastaava lukko kiinni. Ite en rakennellussa satkussa pistäisi todellakaan pahakseni. Käyttöautossa hyödyttää varmaan yhtä paljon kuin bilteman kuvastosta tilattu pakoputkenpää....
900C -86