Ei voi olla totta
Juuri ehdin iloita, että onpa nyt nooppa hyvässä iskussa, kun vaihdettiin se vetari. Mutta mutta, nyt heräsi pelko.
Käskin vaihtaa samalla laatikon öljyt ja kun tarkistin tikun äsken, niin se on ihan kuiva ARRGGGH.
Eli nyt viisaat sanokaas. Jos laatikkoon on jäänyt pistämättä öljyt, onko kuinka pahoja tapahtunut, olen ajanut sillä muutaman kymmenen kilometriä, mitään oireita ei ole, enkä ole vedättänyt tai ajanut kovaa. Vai voisiko olla niin, että öljyä on pistetty liian vähän, eikä näy tikussa. Tikku ei siis ota kiinni öljyyn ollenkaan. Aina on mahdollisuus, että öljyä on jäänyt lisäämättä, kun maljan vaihdossahan sitä kaiketi tulee pois, mutta tuleeko kaikki ja mitä on nyt odotettavissa.
Millaista öljyä olisi hyvä käyttää? Käyn huomenna kysymässä asiaa huollosta mitä siellä tehtiin öljyn osalta.
Pistäkääpä muutama lohdutuksen sana, ettei mene yöunet
