Avaimen ohjelmoinnin jälkeen keskuslukko ongelma

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Avatar
Tobbana
"Hölösuu"
Viestit: 5324
Liittynyt: Ke Joulu 03, 2003 08:33
Paikkakunta: Iisalmi
Viesti:

Re: Avaimen ohjelmoinnin jälkeen keskuslukko ongelma

Viesti Kirjoittaja Tobbana »

2011 asti tukeva WIS kertoilee, että 2003 poistui jenkeissä tuo alhaisempi taajuus. Paristo on tosiaan 1632 tuossa avaimessa aina. Banaanissa taas 2032.
Sami Räihä #1910
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Avatar
Risto
"Hölösuu"
Viestit: 5230
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 21:53

Re: Avaimen ohjelmoinnin jälkeen keskuslukko ongelma

Viesti Kirjoittaja Risto »

Minulla on 2012 (kolkin osalta, femma 2010) asti oleva WIS ja sama näkymä kuin suorsalla.
Avatar
Tobbana
"Hölösuu"
Viestit: 5324
Liittynyt: Ke Joulu 03, 2003 08:33
Paikkakunta: Iisalmi
Viesti:

Re: Avaimen ohjelmoinnin jälkeen keskuslukko ongelma

Viesti Kirjoittaja Tobbana »

Mielenkiintoisia eroja on tietokannoissa versioiden välillä. :)
Sami Räihä #1910
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Avatar
Risto
"Hölösuu"
Viestit: 5230
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 21:53

Re: Avaimen ohjelmoinnin jälkeen keskuslukko ongelma

Viesti Kirjoittaja Risto »

EPC:stä:

Kuva
core2
"Hölösuu"
Viestit: 4533
Liittynyt: Pe Kesä 04, 2010 18:57
Paikkakunta: Nyköping

Re: Avaimen ohjelmoinnin jälkeen keskuslukko ongelma

Viesti Kirjoittaja core2 »

Tobbana kirjoitti:Mielenkiintoisia eroja on tietokannoissa versioiden välillä. :)
Äläs muuta "Sami" sano, huomasin eilen kysyä myös tuosta patterista kakeen ja kaveri joka on verstaan mesu sanoi ettei heiltä löydy muita kuin tämä Litium CR1632 (3v), tongin vielä hanskalokeronkin kun muistin jotta mulla pitäis olla varapatteri ja löytyi 1632:nen.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
suorsa
"Hölösuu"
Viestit: 3461
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 13:11
Paikkakunta: Kouvola

Re: Avaimen ohjelmoinnin jälkeen keskuslukko ongelma

Viesti Kirjoittaja suorsa »

Patteri on juuri niinkuin core2 kertoikin.

Säätimen osalta näyttää siltä, että joku US-auton omaava joutuu sovitella uutta säädintä autoonsa.
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 3x 9-5 Tid -10, 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 900 Aero 89 (PR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
core2
"Hölösuu"
Viestit: 4533
Liittynyt: Pe Kesä 04, 2010 18:57
Paikkakunta: Nyköping

Re: Avaimen ohjelmoinnin jälkeen keskuslukko ongelma

Viesti Kirjoittaja core2 »

Otin piruttain ja soitin Training Partner i Nyköping AB:n yhdelle tutulle saab kouluttajalle ja hänellä oli teoria tuohon erilaisiin Wis tietoihin, ei kuitenkaan mitään varmaa tietoa.

Ja hän epäili näin jotta tässä Sörman'in Wis'issä on tehty ne muutokset MY02 jälkeen jotka kuuluivatkin tehdä, mutta Wis ohjelmia on muidenkin tekeleitä kuin ainoastaan sen aikaisen saabiin kuuluvan saab combitech eli Sörman Information AB:n valmistamat.

Näissä muiden tekemissä hän epäilee siis näin, että tietoa on vain kopioitu eteenpäin siitä vanhemmasta tiedosta eikä muutettu ajankohtaisiin tietoihin.

Tämä voi kuitenkin olla mutua koska hänellä ei ole minkäänlaisia todisteita, että muiden tieto olisi kopioitu sama tieto eteenpäin kuten hän epäilee.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
aero
-
Viestit: 9133
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:13

Re: Avaimen ohjelmoinnin jälkeen keskuslukko ongelma

Viesti Kirjoittaja aero »

Byrokratian ja speksien luvatussa maailmassa radiolaitteissa tietääkseni pitäisi olla merkittynä niiden käyttämät taajuudet. Vanhoista ja käytetyistä avaimista teksti voi toki olla kulunut pois, mutta tuskin olisi jollekulle paha vaiva katsoa. Se ei välttämättä ole isolla eikä kirkkaalla, joten tarkkaan voi joutua tihrustamaan.

Lukeman selviäminen lukukunnossa on todennäköisempää vastaanottimessa, mutta millainen urakka liekään kaivaa se femmasta esille, sen tietää paremmin joku muu kuin minä. Viimeistään sieltä pitäisi kuitenkin selvitä, mitä taajuutta mikäkin auto juuri sillä hetkellä suostuu kuuntelemaan (voi erota virallisesta tiedosta, jos palikoita on vaihdettu - tämä on toki epätodennäköistä).
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
Vastaa Viestiin