Kävin tänään hakemassa uuven kannentiivisteen ja siinä oli lapussa nuo samat ohjeet. Paitsi että tuo 90astetta pitää tehä 15minuutin päästä, en sit tiiä onko mitään merkistystä.tetammi kirjoitti:kallek postasi parisen vuotta sitten noi ohjeet mitkä tulee orggistiivisteen mukana:
60nm
80nm
90ast
Jollain on varmaan tuo ohje oikein lapullakin....
Kannentiiviste lopahtanut?
-
- "Hirsch"
- Viestit: 938
- Liittynyt: La Loka 18, 2003 14:30
- Paikkakunta: Jyväskylä
900 Aero T16 -84 (projetkti)
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
Mulla on muistikuva, että tuo 90 astetta on maksimi. Mutta on se hyvä kääntää vielä varttikierros loppun asti, ihan vain varmistukseksi.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Kyllä mullakin on koneen päällä yksi "ylimääräinen" johto, jossa on valkoinen liitin tyhjänä.mara81 kirjoitti:Nyt on sitten kansiremppa tehty...näyttäis toimivan. Yhdelle yksinäiselle johdolle ei löytyny kuitenkaan paikkaa vaikka kuinka yritin tiirailla.
En tiedä mitä varten se on, mutta mihinkään sitä ei tarvita.
Liekö sitten ilmastointia tai jotain muuta lisävarustetta vasten.
Saabilla jo vuodesta 1995. 90>900>9000>9000>NG9-3
Joskus useampikin samaan aikaan.
Joskus useampikin samaan aikaan.
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 53
- Liittynyt: La Huhti 15, 2006 22:37
- Paikkakunta: Lappeenranta
en viitsi aloittaa taas uutta threadia vaan möykkäämpä täälä vanhassa..
Olisiko mitä jos joku tekisi tuonne 90,99,900 faq:iin sellaisen listan kansivian/kannentiivistevian yleisimmät oireet.. ja "how to do"-listan sitten siitä miten se kannentiiviste vaihdetaan kohta kohdalta.
Ja suuntaa antavaa hintaa osille.
Asia kuitenkin kiinnostaa monia tälläkin hetkellä, ja tulee tulevaisuudessa kiinnostamaan. Onhan asiasta toki jauhettu jo useammassa sadassa topicissa mutta sieltä kaikki asiat ei kuitenkaan tule aina kaikille kirkkaiksi.
Joten sitten ei tarvistisi enää kenenkään kysellä kun se löytyisi sieltä Faq:ista.
Kiitos ja anteeksi.
pahoittelen kurjaa oikeinkirjoitustani.
Olisiko mitä jos joku tekisi tuonne 90,99,900 faq:iin sellaisen listan kansivian/kannentiivistevian yleisimmät oireet.. ja "how to do"-listan sitten siitä miten se kannentiiviste vaihdetaan kohta kohdalta.
Ja suuntaa antavaa hintaa osille.
Asia kuitenkin kiinnostaa monia tälläkin hetkellä, ja tulee tulevaisuudessa kiinnostamaan. Onhan asiasta toki jauhettu jo useammassa sadassa topicissa mutta sieltä kaikki asiat ei kuitenkaan tule aina kaikille kirkkaiksi.
Joten sitten ei tarvistisi enää kenenkään kysellä kun se löytyisi sieltä Faq:ista.
Kiitos ja anteeksi.
pahoittelen kurjaa oikeinkirjoitustani.
Juu paljon on puhuttu jälkikiristämisestä.Omassa tehty kansi remppa ja noi asteet jäi n.60 asteeseen.Nyt kun nostaa ahtoja yli 0,5 tihkuu 3-4 pyttyjen välistä aavistuksen verran nestettä lohkon pinnalle.Tarvis varmaan vetää se loppu 30 astetta?Mutta käyttäiskö yksi kerrallaan löysällä vai kiristäiskö suoraan?Jos yksi kerrallaan löysäksi,niin eikös vois tipauttaa samalla uuden pultin tilalle??Kansi kävi plaanissa=suora.
60 astetta on 16nm 90astetta on aika paljon vanhoille pulteillen.18-19nm
60 astetta on 16nm 90astetta on aika paljon vanhoille pulteillen.18-19nm
puh.050-3748237
#3078
#3078