Ideaaliratkaisuhan olisi tonnariin valmiiksi suunniteltu Valmet TF (TwinFour) -moottori, mutta koska sellaiset taitavat olla melkoisen pahasti kiven alla, niin mikä muu kone olisi sopivin? Tärkeimpiä asioita lienevät kompakti koko ja sopivuus vaihteiston (luonnollisesti ZF 4HP18
 ) yhteyteen? Roverin jenkkijohdannainenhan olisi ollut mahdollinen jo nykyisillä säännöillä, mutta itse kun kallistun "aitojen" amerikkalaisten puolelle (ja vielä vahvasti sinne GM:n nurkkaukseen
 ) yhteyteen? Roverin jenkkijohdannainenhan olisi ollut mahdollinen jo nykyisillä säännöillä, mutta itse kun kallistun "aitojen" amerikkalaisten puolelle (ja vielä vahvasti sinne GM:n nurkkaukseen  ), niin tulisiko esim. 80-90-lukuinen Chevroletin pikkulohko kyseeseen?
 ), niin tulisiko esim. 80-90-lukuinen Chevroletin pikkulohko kyseeseen?Vapaata keskustelua kehiin, kaikki ideat otetaan huomioon jos ne voisivat johtaa V8-tonnariin kohtuubudjetilla.
 '65 Pontiacit maksavat nykyään sen verran paljon että tässä voisi olla allekirjoittaneelle edullinen ratkaisu...
 '65 Pontiacit maksavat nykyään sen verran paljon että tässä voisi olla allekirjoittaneelle edullinen ratkaisu...


 ) isolohkon ja suoraa tietä tuolla joten kuten ajeli, mutkasempi tai hiekkatiellä pyrki puskemaan.
  ) isolohkon ja suoraa tietä tuolla joten kuten ajeli, mutkasempi tai hiekkatiellä pyrki puskemaan. 
  
  tässä mieleen jos olisi laatikoineen voinut hyödyntää, ahtaita nuo ilmeisesti ovat audiinkin ympättynä. Tuotahan näköjään vanhempaa jo 88-93 tehty, 3.6l 184kW/340Nn ja 4.2l 206kW/400Nm.
  tässä mieleen jos olisi laatikoineen voinut hyödyntää, ahtaita nuo ilmeisesti ovat audiinkin ympättynä. Tuotahan näköjään vanhempaa jo 88-93 tehty, 3.6l 184kW/340Nn ja 4.2l 206kW/400Nm.