Northstar V8 olisi tosiaan periaatteessa kaikkein läheisin vaihtoehto, mutta Cadillacin pienin eli Seville on tonnaria 12,5 senttiä leveämpi ja päälle 40 senttiä pidempi Auroran ollessa vielä kookkaampi (
ja silti näyttää tiiviiltä), eli Hessun epäily konehuoneen riittävyydestä lienee erittäin perusteltua.
Jenkeillä kun autot ovat yleisestikin samaa kokoluokkaa moottoreiden kanssa niin sovittelussa voi olla työnsarkaa (ja se stnan Rover loistaa jälleen
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
). Sinänsä ironista että satkussa moottori on "oikeinpäin" mutta vaihteiston päällä, tonnarissa taas kone poikittain mutta vaihteisto perinteisesti linjassa koneen kanssa.
Mitään varsinaista järkeähän tässä aiheessa ei ole, vaan kyseessä on vahvasti fiilispohjainen homma. Tonnari on ainakin omasta näkökulmastani omassa kategoriassaan mestariteos, ja veekasilla siihen saisi vielä reilusti lisää tunnelmaa ja voimantuntua. Ihan hiukkasen harmittaa että Valmetin kone ei päässyt edes rajoitettuun tuotantoon tonnarin keulalle. Melkoisesti tämä aihe ainakin on herättänyt keskustelua, toivottavasti joku ahkera ja käsistään kätevä pistäisi tämän innoittamana toimeksi.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)