![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Tarkoitus on pitää "9-5 only" T-kappale edelleen kierrossa mukana, eli proseduuri siltä kohdin olisi että irroita T-kappaleelta "säätöventtiilille" menevä letku T-kappaleen päästä ja sen jälkeen yhdistä kohdasta 4 irroittamasi letku (se pitkä) tähän T-kappaleesta vapautuvaan nippaan.
Eli lopputulemana bypassilta lähtevä pitkä letku menee ensin T-haaraan, ja siitä läppäkotelolle siihen mihin se T-haaran letku ennenkin meni. Toinen läppäkotelon nippa pitää muistaa tulpata läppäkotelon päästä. (Läppäkotelon päässä kosketaan siis vain yhteen letkuun, eli siihen mikä otetaan pois ja tulpataan.)
Eli siis vielä vaiheittain:
1) Poista läppäkotelolta rintapellissä olevalle ohjausventtiilille menevä letku (kuvassa väli 1-2) ja tulppaa läppäkotelon nippa (kuvassa 2).
2) Poista T-haaralta samalle ohjausventtiilille menevä letku.
3) Nyppää irti pitkä bypassilta ohjausventtiilille menevä letku rintapellin ohjausventtiilin päästä. Yhdistä se kohdassa 2) vapautuneeseen T-haaran nippaan.