![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Joten olisi tarkoitus koko moottori samalla remontoida eli kun asia ajankohtaiseksi tulee mistä kannattaa osat hankkia?
2.3t/T alakerta on sopiva kun lykkää aeron kannenHook kirjoitti:Koneet samat lukuunottamatta pakovenoja sekä jompaa kumpaa nokka akselia.. Taisi olla Aerossa (235R:ssä) eri nokka akseli.
Eivät mitään radikaaleja eroja käytössä.
T5 B234i vaparikellari ilmeisesti. Ton kanssa vaan tarvii sitten käyttää T5 kansipahvia. Puristukset on sen jälkeen ~9.5.latinki kirjoitti:2.3vapari? T7 ?
Kyllä.latinki kirjoitti:Eli femmaan 2.3 motin voi rakennella (kampura/veivit/männät) käyttämällä B235R / 235E tai 235L osia (= ko. osat samoja?)?
Ei niissä ole mitään käytännön eroja.latinki kirjoitti:Onko 2.0 ja 2.3 kansissa mitä eroja (nokat ja venat ainakin) eli onko mahdollista / järkeä naittaa yhteen?
On samat. Saabin koneessa iskutilavuuksien ero on tehty iskunpituudella.latinki kirjoitti:Ja oliko 2.0 ja 2.3 lohkot samat ?