Kokeilin isän 100000 km vähemmän ajettua tonnaria ja ero oli ajettavuudessa.
Eli puslatko vaihtoon vai mitä? Mitäs sieltä alustasta pitäs vaihdella, että sais jämäköityä kiesiä? Jousia ja iskareita en vielä vaihda. Niin ja mitäs mahtanis moinen uusiminen maksella pyöreesti?
Alustasta.
Alustasta.
9-3 ss 1.9 ttid aut. -11
Ex 9-5 2.3T A -07 vector wagon
ex 9-5 2.0t A -00 Wagon
Ex 9-5 2.3T A -07 vector wagon
ex 9-5 2.0t A -00 Wagon
Samaa vikaa taitaa olla minunkin -88 vuoden tonnarissani. Taitaa tosta omasta kyllä mennä vaihtoon ne kaikki etupään puslat ja moottorin tukikumit.
Kyselin kerran Pro-Car Serviceltä tuohon omaani alustan puslia ja hinnat olivat muistaakseni seuraavanlaiset:
- etualatukivarsien puslat kaikki: 100,-
- moottorin tukikumit: yläkumit 20,-/kpl (2kpl)
- alakumit 95,-/kpl (2kpl)
- vaihdelaatikon kumi 24,-
- taka-akseliston puslat kaikki: n. 150,-
Nämä taisi olla niitä PowerFlex puslia vai mitä lie. Kuitenkin niitä parempia / jäykempiä kuin ne orkkis kumipuslat.
Kyselin kerran Pro-Car Serviceltä tuohon omaani alustan puslia ja hinnat olivat muistaakseni seuraavanlaiset:
- etualatukivarsien puslat kaikki: 100,-
- moottorin tukikumit: yläkumit 20,-/kpl (2kpl)
- alakumit 95,-/kpl (2kpl)
- vaihdelaatikon kumi 24,-
- taka-akseliston puslat kaikki: n. 150,-
Nämä taisi olla niitä PowerFlex puslia vai mitä lie. Kuitenkin niitä parempia / jäykempiä kuin ne orkkis kumipuslat.
Lisäksi osoitteessa http://www.euroracing.fi on alustan puslia.
Hinnat ovat seuraavanlaiset:
etupään kaikki alustanpuslat: 147,60 ,-
moottorin tukikumit: 176,4 ,-
taka-akseliston puslat: 49,2 ,-
mutta tuolta nettiosoitteesta selviää sitten lisää alustanpuslista.
Hinnat ovat seuraavanlaiset:
etupään kaikki alustanpuslat: 147,60 ,-
moottorin tukikumit: 176,4 ,-
taka-akseliston puslat: 49,2 ,-
mutta tuolta nettiosoitteesta selviää sitten lisää alustanpuslista.