Menee sitten aikalailla pyttykoon mukaan, 2.0 Maptunilla ilman vilunkia (stg1) on arkiajoon ihan sopiva, ei mikään raaseri mutta ei sillä ihan jalkoihinkaan jää. Yli 10l/km vaatii kaupunkiajossakin jo totista yrittämistä, softattuna takana n. 175tkm ongelmatonta ajoa.kalle37 kirjoitti:15 l/100km
2.0 vai 2.8?
Re: 2.0 vai 2.8?
-
Paukku Aero
- "Ruisku"
- Viestit: 130
- Liittynyt: Ma Maalis 12, 2007 20:46
- Paikkakunta: hollola
Re: 2.0 vai 2.8?
2.8koneessa riittää kyllä potentiaalia, eikös sen turbon sisäkalut voi vaihtaa paremmin puhaltavaan, toiset ruisku suuttimet välijäähdytin ja softa niin saa tuon tehon eri lukemiin.
Paukku Aero 9-3 2.8.!!
Muu ajopeli!!Kawa ZX10R
Muu ajopeli!!Kawa ZX10R
Re: 2.0 vai 2.8?
350 - 400 sieltä saa mainitsemillasi muutoksilla. Putkea tuohon listaan vielä lisäksi.Paukku Aero kirjoitti:2.8koneessa riittää kyllä potentiaalia, eikös sen turbon sisäkalut voi vaihtaa paremmin puhaltavaan, toiset ruisku suuttimet välijäähdytin ja softa niin saa tuon tehon eri lukemiin.
SAAB 9-3 2.8 V6 AERO TS -06
Re: 2.0 vai 2.8?
Väkisin meinaa mennä näemmä virittelykeskusteluksi 
Alfa 159 2.4 JTDm '06 | XC70 D3 A '12 | Berlingo 1.9D '01
exät: 9-5 1.9 TiD A '08, 9000 CSE 2.3t Jubi, 900 2.1 '92, 9-5 2.0t '02, 9-5 2.3t '98, 9-3 2.0t '00
exät: 9-5 1.9 TiD A '08, 9000 CSE 2.3t Jubi, 900 2.1 '92, 9-5 2.0t '02, 9-5 2.3t '98, 9-3 2.0t '00
-
Paukku Aero
- "Ruisku"
- Viestit: 130
- Liittynyt: Ma Maalis 12, 2007 20:46
- Paikkakunta: hollola
Re: 2.0 vai 2.8?
Juu. Sorry.Ei kuulu tähän viesti ketjuun.
Paukku Aero 9-3 2.8.!!
Muu ajopeli!!Kawa ZX10R
Muu ajopeli!!Kawa ZX10R