9-3 ja säädettävä BC-Racing-alustasarja

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
jjasco
"Viggen"

9-3 ja säädettävä BC-Racing-alustasarja

Viesti Kirjoittaja jjasco »

Onko muilla vastaavaa alustasarjaa? Itsellä omaan 9-3:een on asennettu tuo sarja edellisen omistajan toimesta. Ongelma on, että nopeissa/terävissä montuissa joka nurkasta kuuluu kahiseva ääni, vähän kuin renkaat hankais muovisiin lokareihin. Tätä siis tapahtuu vakio 16-tuumaisella talvirengastuksella. Sen verran olen katsonut, että vaikka auto on matala niin mihinkään ei tuolla rengastuksella ota kiinni. Alustasarja ei ole kuin vähän päälle vuoden vanha. Muilla ongelmia kahisevan äänen kanssa? Iskarit finaalissa?
9³SS Turbo X '08

-Janne
MINÄOLENMIKKO
"Tuplakaasari"

Re: 9-3 ja säädettävä BC-Racing-alustasarja

Viesti Kirjoittaja MINÄOLENMIKKO »

itellä bc racing ja kolisee terävissä töyssyissä, väljää ei löytynyt vielä ainakaan mistään..
"Kun itse tekee, tulee just sellanen ku tulee"
ollli
"Kaasari"

Viesti Kirjoittaja ollli »

Itse tutkiskelin myös samanlaista ääntä töyssyissä, puslat "narisee" minulla ja ääni kuulostaa siltä kuin rengas ottaisi kiinni kaareen. Kovalla pakkasella varsinkin kuuluu oikein hyvin :) Liekkö samaa vaivaa :roll:
Opel Astra-98 Saab 9-3 1.8t -05 Saab 9-3 TTiD -08
jjasco
"Viggen"

Viesti Kirjoittaja jjasco »

ollli kirjoitti:Itse tutkiskelin myös samanlaista ääntä töyssyissä, puslat "narisee" minulla ja ääni kuulostaa siltä kuin rengas ottaisi kiinni kaareen. Kovalla pakkasella varsinkin kuuluu oikein hyvin :) Liekkö samaa vaivaa :roll:
Joo, voi olla, että puslat narisee tjsp, kunhan tässä pakkaset järkevöityisi niin pitänee tutkailla. Käsittääkseni kuitenkaan powerflexin puslia ei autossa ole, mutta voi kai ne vakiotkin narista.
9³SS Turbo X '08

-Janne
ollli
"Kaasari"

Viesti Kirjoittaja ollli »

Helpotti huomattavasti kun ilmat lauhtua :)
Opel Astra-98 Saab 9-3 1.8t -05 Saab 9-3 TTiD -08
Vastaa Viestiin