9-3 ja säädettävä BC-Racing-alustasarja
9-3 ja säädettävä BC-Racing-alustasarja
Onko muilla vastaavaa alustasarjaa? Itsellä omaan 9-3:een on asennettu tuo sarja edellisen omistajan toimesta. Ongelma on, että nopeissa/terävissä montuissa joka nurkasta kuuluu kahiseva ääni, vähän kuin renkaat hankais muovisiin lokareihin. Tätä siis tapahtuu vakio 16-tuumaisella talvirengastuksella. Sen verran olen katsonut, että vaikka auto on matala niin mihinkään ei tuolla rengastuksella ota kiinni. Alustasarja ei ole kuin vähän päälle vuoden vanha. Muilla ongelmia kahisevan äänen kanssa? Iskarit finaalissa?
9³SS Turbo X '08
-Janne
-Janne
-
- "Tuplakaasari"
Re: 9-3 ja säädettävä BC-Racing-alustasarja
itellä bc racing ja kolisee terävissä töyssyissä, väljää ei löytynyt vielä ainakaan mistään..
"Kun itse tekee, tulee just sellanen ku tulee"
Itse tutkiskelin myös samanlaista ääntä töyssyissä, puslat "narisee" minulla ja ääni kuulostaa siltä kuin rengas ottaisi kiinni kaareen. Kovalla pakkasella varsinkin kuuluu oikein hyvin
Liekkö samaa vaivaa 

Opel Astra-98 Saab 9-3 1.8t -05 Saab 9-3 TTiD -08
Joo, voi olla, että puslat narisee tjsp, kunhan tässä pakkaset järkevöityisi niin pitänee tutkailla. Käsittääkseni kuitenkaan powerflexin puslia ei autossa ole, mutta voi kai ne vakiotkin narista.ollli kirjoitti:Itse tutkiskelin myös samanlaista ääntä töyssyissä, puslat "narisee" minulla ja ääni kuulostaa siltä kuin rengas ottaisi kiinni kaareen. Kovalla pakkasella varsinkin kuuluu oikein hyvinLiekkö samaa vaivaa
9³SS Turbo X '08
-Janne
-Janne
Helpotti huomattavasti kun ilmat lauhtua 

Opel Astra-98 Saab 9-3 1.8t -05 Saab 9-3 TTiD -08