Teemun clampista
Teemun clampista
Täytyy kyllä tuoda kehunsa ilmoille tuosta clampista. Tänään sangen v:mäisissä olissa Tampereelta Vantaalle ajaneena ei voi kuin iloita kaistan vaihdon helppoutta. Vaikka moottoritien kaistojen välissä oli lunta välillä reilusti niin niiden vaihtaminen sujui loistavasti. Ei minkäänlaista vetelyä, ei kiskomista. Kunhan jollain sormella vähän siihen suuntaan osoitti. Varsinkin jos vertaa siihen hakemiseen mitä oli ennen.
Näin täällä, mitens siellä...
Näin täällä, mitens siellä...
SS-K #1367 \ STCF #44
9-3 2.0t Sport -00 Junnustage 1
"Elämää varmaan löytyy ilman 500 hv:tä mutta veikkaanpa että se on melkoista nyhräämistä"
- Eki Mustakari -
9-3 2.0t Sport -00 Junnustage 1
"Elämää varmaan löytyy ilman 500 hv:tä mutta veikkaanpa että se on melkoista nyhräämistä"
- Eki Mustakari -
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3644
- Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Mä asensin sen takaluukkuun jos sitten keväämmällä räpeltäis sen kiinni etupäähän.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Tarvii! Jos tonnarissa on koneessa reilusti vääntöä, saa auton kanssa olla tarkkana. Varsinkin epätasaisella tiellä ohitustilanteessa, kun painaa kaasua reippaasti, saa ratista pitää tiukasti kiinni...Ei tonttu mitään clamppia tarvi, sehän on huomattavan "junamainen" ajella.
Ja toisaalta jos sattuu vouhottamaan ja lähtee vaikka rampilta kakkosella ihan tosissaan, jälleen täytyy ratista pitää lujaa kiinni.
Vastaavan vääntö/paino suhteen omaava C900 antaa mallia miten tehokas etuvetoinenkin voi olla vakaa ajettava. Tämäkin toki edellyttää että kaikki alustan puslat ja iskarit on kunnossa. Mun mielestä näissä (C900 ja 9000) on eroa vetelyn määrässä C900:n eduksi.
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Allekirjoitan kaikki.Todellakin tarvii. Saa tosissaan roikkua ratissa kun kakosella polkasee.Marko A kirjoitti:Tarvii! Jos tonnarissa on koneessa reilusti vääntöä, saa auton kanssa olla tarkkana. Varsinkin epätasaisella tiellä ohitustilanteessa, kun painaa kaasua reippaasti, saa ratista pitää tiukasti kiinni...
Ja toisaalta jos sattuu vouhottamaan ja lähtee vaikka rampilta kakkosella ihan tosissaan, jälleen täytyy ratista pitää lujaa kiinni.



Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08

Viimeksi muokannut Marko A, Su Helmi 13, 2005 08:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Saab 900 Aero T16S Talladega red