Veikkaa rattivaihteen auton merkki

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Avatar
Rattivaihde
"Hölösuu"
Viestit: 6798
Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
Paikkakunta: Isokyrö

Re: Veikkaa rattivaihteen auton merkki

Viesti Kirjoittaja Rattivaihde »

Menee tänään huoltoon ja sen jälkeen myyntiin. En aatellu sukulaisten talliin satkun seuraksi enää enempää autoja lykätä, semminkin kuin tuollaiselle liikkuvalle tietokoneelle seisonta ei tee hyvää, eikä toiselle harrasteautolle ole tarvetta. :)
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89
| Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
JP_Vette
"Hölösuu"
Viestit: 5429
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 21:55

Re: Veikkaa rattivaihteen auton merkki

Viesti Kirjoittaja JP_Vette »

Kertokaa ny pesunkestävälle saabistille, et mikä möykky edellisen sivun kuvas on :D
900 Cabriolet 2.0T '95

Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Avatar
Juha96
"Hölösuu"
Viestit: 2923
Liittynyt: To Tammi 19, 2006 23:16
Paikkakunta: Kustavi

Re: Veikkaa rattivaihteen auton merkki

Viesti Kirjoittaja Juha96 »

Hämäännyin tuosta "käyttötarpeen muutoksesta" ja aloin miettiä farmareita ja dieseleitä. Uusi auto on ilmeisesti kuitenkin bensa-sedan? Onko turboa, onko automaattia?
9-3, 9-5, 9-5, 96 V4, 96 Sport, 99, MB 220 D W115, Alfa Romeo 159 2,4 JTDm
Cona
"Hölösuu"
Viestit: 2940
Liittynyt: Ma Touko 23, 2011 17:37
Paikkakunta: Vantaa

Re: Veikkaa rattivaihteen auton merkki

Viesti Kirjoittaja Cona »

JP_Vette kirjoitti:Kertokaa ny pesunkestävälle saabistille, et mikä möykky edellisen sivun kuvas on :D
Honda Accord vuosituhannen alusta.
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
JP_Vette
"Hölösuu"
Viestit: 5429
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 21:55

Re: Veikkaa rattivaihteen auton merkki

Viesti Kirjoittaja JP_Vette »

Eiks se djpirtu kans vaihtanu pommarin kovan rummutuksen kera Hondaan, kunnes eksynyt lammas löysikin tiensä takaisin kotiin :D
900 Cabriolet 2.0T '95

Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Avatar
Rattivaihde
"Hölösuu"
Viestit: 6798
Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
Paikkakunta: Isokyrö

Re: Veikkaa rattivaihteen auton merkki

Viesti Kirjoittaja Rattivaihde »

Juha96 kirjoitti:Hämäännyin tuosta "käyttötarpeen muutoksesta" ja aloin miettiä farmareita ja dieseleitä. Uusi auto on ilmeisesti kuitenkin bensa-sedan? Onko turboa, onko automaattia?
Cona kirjoitti:
JP_Vette kirjoitti:Kertokaa ny pesunkestävälle saabistille, et mikä möykky edellisen sivun kuvas on :D
Honda Accord vuosituhannen alusta.
Accord 1.8 LS '99. Ei turboa, ei automaattia, ei ilmastointia, mutta VTEC. :mrgreen: Nimenomaan siitä tämä lähti liikkeelle, että totesin reilun vuoden päästä ajavani tod.näk. reilut 35 tkm vuodessa mm. työmatka-ajoa. Täten suunnitelma tonnarilla hamaan loppuun ajamisesta tuli toisenlaiseen valoon; auto kerää kilometrejä kovaa tahtia, pelkästään öljyjä saa vaihtaa neljä-viisi kertaa vuodessa ja ikää kertyy aina vain lisää. Ny ei kuitenkaan ollut vielä mitään järkeä dieseliä hommata, eikä myöskään varaa sellaiseen joka olisi miellyttänyt, joten ostin tällaisen väliauton.

Tonnari meni tänään huoltoon, ja pistän sitten myyntiin kun se sieltä palaa. Leimaa on kumminkin lähes vuosi, ilmastointi toimii hienosti ja lähes kaikki mahdolliset tyyppiviat on korjattu.
JP_Vette kirjoitti:Eiks se djpirtu kans vaihtanu pommarin kovan rummutuksen kera Hondaan, kunnes eksynyt lammas löysikin tiensä takaisin kotiin :D
Eikös se ollu joku jenkkien monimutkainen kapistus, tämä on aito brittiläinen karvalakki :mrgreen: Asiaan vaikuttaa myös se, että tunnen auton historian täydellisesti viimeiseltä kymmeneltä vuodelta. Ja kun nyt rummutuksesta puhuttiin, niin onhan hyvä auto ajaa, ja paras manuaalilaatikko-kytkin-yhdistelmä jota olen käyttänyt.

Edit: Ai niin, se luvattu pihakuva:
Kuva
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89
| Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
V.J.S
"Hölösuu"
Viestit: 8096
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen

Re: Veikkaa rattivaihteen auton merkki

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

Ihan järkivalinta. Kulutus asettunee varmaan jonnekin 7,5 - 8 litran tuntumaan, eli litran vähemmän mitä manuaalitonnarilla olisi. Varmaan jotain pientä remppaa pukkaa, mutta oletettavasti aika pomminvarma peli tuollai karvalakkina :)
Tylsähkö lienee, mutta ajaa varmasti käyttöauton virkaa hyvin. Sitten tuohon rinnalle aikanaan joku täysin järjetön harrastelotja (esim. se iso Jenkki tms.) niin hyvä tulee :lol:
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
IC1970
"Hölösuu"
Viestit: 4050
Liittynyt: Ti Helmi 09, 2010 20:07
Paikkakunta: Borgå

Re: Veikkaa rattivaihteen auton merkki

Viesti Kirjoittaja IC1970 »

Hyvä valinta. Edes jotenkuten kun pitää huolta, noilla tyrkkää sen 400000 km menemään ilman isompia murheita. Jos pitää tuon ikäistä käyttöautoa hakea, ei kovin montaa parempaa vaihtoehtoa ole. Onhan tuo kuitenkin sentään auton kokoinen ja ajoltaan asiallinen.
Skoda Superb Combi 1.5 TSI eTEC -25, Mazda 2 Hybrid-25, Toyota Yaris Cross 1.5 Hybrid-24, Toyota Hiace 2.5 D-4D 100 autom -05, Lincoln Town Car Ultimate 4.6 V8 -04, Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Avatar
AZP
"TosiSaabisti"
Viestit: 13458
Liittynyt: Su Tammi 03, 2010 01:02
Paikkakunta: Åboland

Re: Veikkaa rattivaihteen auton merkki

Viesti Kirjoittaja AZP »

Kun sitä ei tähän mennessä kukaan ole jaksanut kysyä, niin minä kysyn nyt sitten: miksei :saab: ?

Luulisi että jos speksit sopi karvalakkivarusteltuun 1.8 Accordiin, niin vaihtoehtona olisi voinut olla vaikkapa samanikäinen vaparikolkki?
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
aero
-
Viestit: 9118
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:13

Re: Veikkaa rattivaihteen auton merkki

Viesti Kirjoittaja aero »

Oletettavasti vaikuttavaksi tekijäksi mainittu 10 vuoden tuttavuus kyseisen kumipyörän kanssa toi sen A) kätevästi tarjolle, B) sopuhintaan kotipihaan.

Sitäpaitti siinä on VTEC. Vaparikolkissa ei oo.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
Avatar
patse
"Saabisti"
Viestit: 2141
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 08:18
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Veikkaa rattivaihteen auton merkki

Viesti Kirjoittaja patse »

Jonkin verran herkempi ja näppärämpi tuollainen auto on kaupunki sekä taajama-ajoon, kuin tonnari tai og93. Kymmenen vuotta og93 omistaneena ja ajaneena, niin ei ole enää ikävä tullut, vaikka tuulipukuautolla autolla nykyisin ajelenkin. Paitsi tehoja. Kyllä tuollainen 1,5-2 l/100km pudotus bensankulutuksessa pisti tankausasemalla hymyilyttämään ja alkuun taskuparkkeeraukessa virne oli vielä herkemmässä.
#1047 / 900 i8 5d -86 + Opel Astra 1.4T aut. -18
Avatar
Rattivaihde
"Hölösuu"
Viestit: 6798
Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
Paikkakunta: Isokyrö

Re: Veikkaa rattivaihteen auton merkki

Viesti Kirjoittaja Rattivaihde »

V.J.S kirjoitti:Tylsähkö lienee, mutta ajaa varmasti käyttöauton virkaa hyvin. Sitten tuohon rinnalle aikanaan joku täysin järjetön harrastelotja (esim. se iso Jenkki tms.) niin hyvä tulee :lol:
Juuri jotain tällaasta mäkin ajattelin. :mrgreen:
IC1970 kirjoitti:Jos pitää tuon ikäistä käyttöautoa hakea, ei kovin montaa parempaa vaihtoehtoa ole. Onhan tuo kuitenkin sentään auton kokoinen ja ajoltaan asiallinen.
Nimenomaan. Hauskaa kyllä, samainen Accord-sukupolvi oli aikanaan rinnan tonnarin kanssa vakavassa harkinnassa (tosin täysvarusteltuna ja automaatilla), mutta päätin pitäytyä satkussa, ja kun sitten autontarve myöhemmin yllätti niin kävin hakemassa tonnarin.

Vielä pienempikin auto tosiaan riittäisi oikein hienosti mun tarpeisiini, mutta kuskin tilojen lisäksi niissä alkaa esim. muotoilu, äänieristys ja ajettavuus olla jo sen verran täynnä kompromisseja, että mieluummin uhraan vähän kalliimmat pitokulut. Ja kun päästiin täynnä kompromisseja olevista autoista puhumaan, niin:
AZP kirjoitti:Kun sitä ei tähän mennessä kukaan ole jaksanut kysyä, niin minä kysyn nyt sitten: miksei :saab: - - vaparikolkki?
Lyhyesti: koska minä en pidä og-kolkista. :mrgreen: Ajettavuus ja alusta ovat umpipaskoja, penkin säädöt puuttelliset, sisusta ankea, kuskin oviaukko alimitoitettu, välitykset ylipitkät, vaihteiston ja kytkimen toiminta epämääräisiä, tehoa vielä vähemmän kuin Hondassa, ulkonäkö karvalakkina melko hirveä, fasten belts pitää todella ärsyttävää pimputustaan jos et suorita käynnistysproseduuria auton haluamassa järjestyksessä, vilkun ääni on typerä...ja sitten tulee vielä vitutus kaikkien noiden kompromissien älyttömyydestä ja siitä, miten luvattoman huonon seuraajan og-satku sai tämän samaisen auton aiemmasta, vielä keskeneräisemmästä versiosta. :mrgreen: Mitä muihin tulee niin femmoihin en uskalla koskea ainakaan tässä hintaluokassa ja ero tonnariin olisi melko marginaalinen, ng-kolkit puolestaan ovat vielä vähän arvokkaita (ja himoitsen erityisesti sportcombia).
aero kirjoitti:Sitäpaitti siinä on VTEC. Vaparikolkissa ei oo.
Tosiaankin, tonnarissa on painoa 50 kg enemmän, hevosvoimia vajaat sata enemmän ja newtonmetrejä lähes 250 enemmän, mutta ajossa ero ei ole läheskään yhtä dramaattinen. Itseasiassa meinaa mennä pidemmät kiihdytykset aina liikaa yli rajoituksen, koska kierrosalueen yläpäässä todella tapahtuu ja moottori on niin älyttömän hiljainen, että kierrosten kerääntymistä ei huomaa yhtä helposti. Tyhjäkäynnillä meinaa todella iskeä vanha loistoautoklisee "onkohan se käynnissä". :D
aero kirjoitti:Oletettavasti vaikuttavaksi tekijäksi mainittu 10 vuoden tuttavuus kyseisen kumipyörän kanssa toi sen A) kätevästi tarjolle, B) sopuhintaan kotipihaan.
Olihan tällä paljon merkitystä. Kyseessä on 17-vuotias brittiläisvalmisteinen japanilaisauto, jossa on vähän alkavaa pintaruostetta yhdessä lokasuojassa pohjan ollessa ruosteeton. Isän kaksi vuotta uudempi, 50tkm vähemmän ajettu kolkki oli viime vuonna myytäessä käynyt jo pohjan ruostekorjauksessa ja takalokarit kukkivat komeasti. Kaupat Hondasta tehtiin sillä mallilla, että edellisen omistajan ei tarvinnut enää huolehtia jakopäärempasta, katsastamisesta ja uusien renkaiden hankkimisesta, ja minä vastaavasti sain sen verran reilun alennuksen että sillä vaihdattaa jakopään ja renkaat, tekee laajan perushuollon ja katsastaa, eikä edelleenkään olla Nettiauton hinnoissa.

Vaikka mukavuusvarustus kattaa lähinnä kaukosäätöisen keskuslukituksen ja lämmityslaitteen (joka muuten tehollaan peittoaa niin tonnarin kuin suunnilleen kaikki muutkin autot vanhaa satkua lukuunottamatta [takalasinlämmitin hakkaa sitten senkin 6-0]), niin 70-80-luvun suunnitteluun tottuneelle on hiljalleen paljastunut kaikenlaista pikkuhienoutta: matkustajan turvatyyny joka ei syö hansikaslokeroa, kahdessa osassa kaatuvat takaselkänojat, avaussalvat selkänojille takakontin puolella, sivuturvatyynyt (!!!), älykäs sisävalo himmennystoiminnolla, syttyy automaattisesti keskuslukitusta avattaessa ja avainta virtalukosta irrottaessa, niin paljon säilytystiloja kojelaudassa ja keskikonsolissa että tonnarikin kalpenee ml. mukitelineet, puupaneelit kojelaudan lisäksi myös ovissa ( :mrgreen: ), digitaalinen matkamittari ja kaksi trippimittaria yms. :lol:

Edit: Triviatietona tätä viestiä hiottiin näköjään 80 minuuttia :mrgreen:
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89
| Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
JP_Vette
"Hölösuu"
Viestit: 5429
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 21:55

Re: Veikkaa rattivaihteen auton merkki

Viesti Kirjoittaja JP_Vette »

Tästä tulee viä maukas perjantaikeskustelu, jos 100hv eroa ei huomaa ja upgradetus tonnarista femmaan on marginaalinen :D Unohtamatta listaamiasi ng900... siis Accordin ...varusteita älykkäästä sisävalosta turvatyynylliseen hanskalokeroon :D

Mut ei sillä. Saabisti mikä saabisti. En provosoidu ja olen edelleen sitä mieltä, että ph2 S40 on ollut paras autoni. On niitä muitaki kuin Saabit :) Virtasen Tomiki joskus tais sanoa, et ei tartte ajaa Saabilla ollakseen saabisti.

Sun tonnaris on tainnut tulla se perinteinen vaihe päälle, että pommia on korjattu lompakko levällään ja nyt kun se ilmeisesti olis jokseenkin kunnos, niin se annetaan "ilmaseks" seuraavalle? Jos myyntikrapulaa pelkäät, niin taivaspaikka (hehheh) voi löytyä jonkun pihasta muutamaks kuukaudeks (Jos Piikkiöön ajat, niin eiköhän se avon kans saman puun alle mahdu). Harvoin auton vaihto säästömieles kannattaa ja samasta syystä Excelillä inhorealistisesti pyöritellen minäki jaksan femmalla ajaa yli 300km työmatkaa. Plus muut ajot...

Kaikkeen yllämainittuun viitaten silti seki on totuus, että autokuumeeseen ei auta kuin uus auto.
900 Cabriolet 2.0T '95

Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Avatar
AZP
"TosiSaabisti"
Viestit: 13458
Liittynyt: Su Tammi 03, 2010 01:02
Paikkakunta: Åboland

Re: Veikkaa rattivaihteen auton merkki

Viesti Kirjoittaja AZP »

Kuulostaa siltä, että vannoutunut 80-lukulaisten GM-vapaiden Saabien kannattaja on saanut silmänsä auki ja huomannut että kyllä 80-luvun jälkeen autonsuunnittelussa on sentään jotain järkevääkin kehitystä tapahtunut, ja että on ne muutkin merkit jotain osanneet tehdä oikein kuin Saab :mrgreen:

OG-kolkin heikkouksista olen alustaa ja vilkun äänimerkkiä lukuunottamatta pitkälti eri mieltä. Sen ärsyttävän turvavyöpimputuksen saa ohjelmoitua pois päältä. Muotoilu on toki makuasia ja penkin säätöjen tai tilojen suhteen painin 176-senttisenä ihan eri sarjassa, joten ymmärrän kyllä kommentit sen puoleen. Varsinkin kun itselläni on molemmissa Saabeissa ollut aina kuskin penkki taimmassa asennossa, jolloin löytyy hyvä ajoasento. Osaltaan tämän mahdollistaa automaattilaatikko, eli ei tarvitse pysytä painamaan kytkintä pohjaan, lisäksi pidän aina selkänojaa melko pystyssä. Kaikki minua pidemmät kaverit jotka OG:tä joskus ajoivat, siirsivät kuitenkin penkkiä aina eteenpäin :roll:

1,5 vuotta OG-kolkista luopumisen jälkeen katselen edelleenkin kaiholla hyväkuntoisia yksilöitä kun sellaisia liikenteessä näkyy. Kyllä se autona vain oli niin hyvä ja kaunis, vaikka olikin mustilla muovihelmoilla, perusvarustelulla ja kärsi omistusaikanani jotakuinkin kaikki kyseisen mallin tyyppiviat sytytyskasettiongelmia lukuun ottamatta.

Hondassa on mielestäni japanilaisista Subarun jälkeen eniten särmää, joten sinänsä valinta oli saabistilta ymmärrettävä, varsinkin kun auto löytyi lähipiirista edullisesti. Ainahan se on hyvä käydä hieman vieraissa, että osaa sitten taas arvostaa sitä nuoruuden ihastusta :wink: . Ja saabistin ei todellakaan tarvitse ajaa aina Saabilla, varsinkin sellaisessa tilanteessa jossa mikään Saabin malli ei täytä tarkoitusta.

Eiköhän Rattivaihteellekin vielä tule ikävä Saabia käyttöautona, ja hanki jonain päivänä sen himoitsemansa SportCombin. Jos ajomäärät nousee mainittuihin lukemiin, niin suosittelen omalla kokemuksella dieselkoneista versiota, ja budjettimielessä tietenkin mahdollisimman suurilla kilometreillä :mrgreen:
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Avatar
Rattivaihde
"Hölösuu"
Viestit: 6798
Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
Paikkakunta: Isokyrö

Re: Veikkaa rattivaihteen auton merkki

Viesti Kirjoittaja Rattivaihde »

^ ja ^^ Tässä lukiessa alkaa mullekin lopulta valkenemaan mitä tarkoitetaan, kun puhutaan Saab-laseista. :mrgreen:

Makuasioista ja mieltymyksistä sekä henkilökohtaisista kokemuksistahan tässä on enimmäkseen kyse. Itte ainakin olen hyväksynyt sellaisen tosiseikan, että autoissa on kyse lähes pelkästään tunteesta niin kauan kuin niitä ei käytetä suoraan työntekoon (ja vielä senkin jälkeen). Tavallaanhan tämä on mulle paluu kotiin, normaalitehoiseen ja perusvarusteiseen keskiluokan autoon, enemmän Accordilla on yhteistä satkun kuin tonnarin kanssa mitä ajokokemukseen tulee. :D Niin, ja edelleen aitosaabin omistavana voin kutsua edellisiä kirjoittajia todellisen Saabin pettäjiksi, ja ilmoittaa vaihtaneeni merkkiä General Motorsin pimeään maailmaan astumisen sijaan. :lol: :lol:

Ihan vakavasti, Saabin malleista mulle uppoaa kaikki tonnariin saakka, Dame Edna -femma sekä (faceliftattu) ng-kolkki. Viimeksimainittuhan on jo GM:ää Saab-vivahtein (Pakarin vastarinnasta huolimatta :mrgreen: ), ehkä juuri sen takia se vaikuttaa yhtenäisemmältä paketilta ja lienee luotettavuudeltaan helposti paras moderneista malleista. Henkilökohtaisia kokemuksia ei ole kuin hyvin lyhyen koeajon verran. Subarusta taas en ole koskaan suuremmin välittänyt poislukien 00-luvun loppupuolen Legacyn. 9-3 SC on kenties kovin kilpailija diesel-työmatkakulkineen tittelistä yhdessä C5 III:n kanssa.

Vaihdoin Hondaan kesärenkaat, ja voi jesus että muuttui ajettavuus entistäkin tarkemmaksi ja vakaaksi. Alustan korkeus tippui matalasta vielä matalammaksi, ja ajotyyli meinasi heti karata tonnarimallin lipumisesta kovin urheilulliseksi :mrgreen: Saman tien meni myös tilaukseen toinenkin pari Kumhoja, lähtee noista Sunnyistä sen verran hirveä vollotus.
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89
| Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Vastaa Viestiin