![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
No, eilen motarilla huomasin, että kovan kiihdytyksen jälkeisessä moottorijarrutuksessa Saappi teki taakseen melkoisen savuverhon. Tänään näytti taas samoja elkeitä. Tyhjäkäynnillä ei savuttele, mutta vedoissa en ole päässyt kunnolla katsomaan, kun pitäisi ajella itse perässä, että näkisi.
Jakopään rempan yhteydessä en laiskuuttani käyttänyt kantta irrallaan, joten kumit ovat vielä alkuperäiset 300tkm ajetut. DP:n vaihdon jälkeen alkoi konehuoneesta kuulua hiljainen ujellus pienillä ahdoilla, mutta arvelin tämän vaan johtuneen jostain ilmavuodosta, tai muuten vaan nyt avarammalla putkella kuuluvan paremmin läpi.
Mutta mutta. Onkos jotain tapaa erotella porsivan ahtimen aiheuttamat pölläyttelyt venttilin kumien aiheuttamasta? Edelleen laiskana tekisi mieli tehdä hommaa vaan yksi kerrallaan.
Ja toisena kysymyksenä tuumin, että mitähän turboa sinne lykkäisi tilalle? Saabin kamppis TD04:stä houkuttelisi, mutta onkos jossain tyrkyllä viriturboja kohtuulliseen hintaan?
Nimim. joko tää olis se kohta kun kannattais luovuttaa ja antaa
![Saab :saab:](./images/smilies/icon_saab.gif)
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)