Tuo panan hitsi repeää ensimmäisenä, koska siihen vaikuttaa suurempi ruostumisen aiheuttama paisuttava suhteellinen liike/ voima. Myös akselin ja pannan välisissä hitseissä ollaan silloin varmaan repeämisen rajoilla , ehkä osa onkin jo revennyt, mutta eivät helposti näy. eli pannan hitsien lisäksi varmistelisin myös akselin/ pannan välisiä. ensin kuitenkin pannan hitsi, koska se pikkasen kiristää pakettia.
Noita jälkimmäisiä hitsaisin symmetrisesti akselin molemmille puolille, ettei hitsit pahemmin vetele akselia. vanhojen hitsien päälle vetämisen ei ainakaan luulisi enää pahemmin vetelevän varsinaista akseliputkea. päälle hitsaaminen elvyttää = laukaisee hitsin jännityksiä.
Pannan hitsihän ei varsinaisesti akseliputken/ pannan välisiä voimia siirrä, siksipä siihen niin pienet hitsit on lykätty ( tosin umpinainen kehä on
kokonaisuutta ajatellen vahvempi kuin erilliset puoliskot).
Jostain syystä kuskin puolen hitsit näyttävät yleensä olevan systemaattisesti pienempiä, vissiin ollut hätäsempi hitsari/ tiukempi keikka sillä puolella.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)