turbon jakaja ruiskuun..

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
turkkaki
"Hölösuu"
Viestit: 1366
Liittynyt: Ti Maalis 09, 2004 12:02
Paikkakunta: kauhajoki

turbon jakaja ruiskuun..

Viesti Kirjoittaja turkkaki »

kuinkas toi mahtaa käyttäytyä?

edit: niin siis 8v k-jet
Turkka Kivelä #(ei voi muistaa ulkoa),
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
Aksu900
"Hölösuu"
Viestit: 1451
Liittynyt: To Syys 11, 2003 10:03
Paikkakunta: Oulu/Kälviä

Viesti Kirjoittaja Aksu900 »

Ei huonommin eikä ainakaan paremmin kuin orkkisjakaja.

http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=15268
Aki Peltola #1132
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10500
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Pitäisikö tähän kirjoittaa suomennettu viisaus: "Älä korjaa, jos se ei ole rikki." 8O
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
tomaatti
"Saabisti"
Viestit: 3231
Liittynyt: Su Syys 21, 2003 00:34

Viesti Kirjoittaja tomaatti »

Mulla oli turbon määräjakaja automaatti iivarissa jonka myin.Autohan oli joskus ollut jälkiasenne turbo ja sitten vaihdoin taas koneen tavalliseksi.Semmoinen homma siinä on että turbon määräjakaja on muistaakseni paksumpi halkaisijaltaan joten iivarin kumitötterön asennus on lievästi sanottuna hankalaa.Ei meinaa millään saada pysymään paikoillaan johtuen tiukkuudesta ja hieman erilaisista pooreista.Mitään hyötyä et varmaankaan saa jos sen määräjakajan vaihdat,mutta pahaa mieltä roppakaupalla kyllä...
J-ani
"Aero"
Viestit: 463
Liittynyt: Su Tammi 11, 2004 15:22

kjet

Viesti Kirjoittaja J-ani »

Vaparin K-jetti on loistava kampe toimiessaan ja siinä varmasti riittää potentiaalia ilman sen kummenpaa ruuvaamista. Enemmän saa tehoja kun säätää seokset ja paineet kohilleen, jää se mielipahakin saamatta ja bensaa menee vähemmän. :)
#1890
Vastaa Viestiin